Marketingas internete


Marketingo aprašymas. Marketingas internete. Tradicinio ir internetinio marketingo sampratų palyginimas. Internetinė rinka. Internetinio marketingo kompleksas. Specifiniai elektroninės rinkos produktai. Internete parduodamų prekių kainos mažesnės. Internetinė prekyba , prekių paskirstymas. Internetinės prekybos rėmimas. Naujieji ir senieji reklamos būdai. Interaktyvaus marketingo privalumai ir trūkumai. Įmonės „ alnos biuro sistemos “ charakteristika. „ alnos biuro sistemos “ marketinginės veiklos tradiciniuose prekybos centruose ir internete palyginimas. Įmonės Office 1 marketingo tikslų ir strategijos skirtumas elektroninės ir tradicinės prekybos veikloje. Makroaplinkos poveikio prekybos tinklui Office 1 tyrimas. Rinkos , kurioje veikia prekybos tinklas Office 1 įvertinimas. Prekybos tinklo Office 1 siūlomos prekės ir paslaugos. Kainos strategijos skirtumai tradicinėje ir internetinėje prekyboje. Prekių užsakymas ir pristatymas. Rėmimo skirtumas tradicinės ir internetinės prekybos veikloje.


Tuo tarpu marketingas internete – tai interneto technologijų įdiegimas tradicinio marketingo veikloje.

Pati internetinio marketingo sąvoka nusako skirtumą tarp tradicinio ir internetinio marketingo, šį skirtumą apibūdina interneto technologijų įdiegimas, jos papildo tradicinį marketingą savo naujais darbo metodais.

Internetinis marketingas yra lankstesnis, nes šioje t.y. virtualioje erdvėje suinteresuoti asmenys gali keistis informacija, pasiūlymais programomis. Pavyzdžiui kancialerinių prekių rinkoje labai populiarus tiesioginio marketingo elementas prekių katalogų siuntimas potencialiems ar esantiems klientams, toks popierinis katalogas, jame esanti informacija apie gaminius, jų kainas ir kita informacija išlieka nepasikeitusi kol nėra atsiunčiamas kitas naujai išleistas katalogas. O interneto katalogą galima keisti kasdien, netgi dažniau – kas valandą – keičiant prekių asortimentą, kainas, pardavimų rėmimo pasiūlymus, kurie atitiktų pasikeitusios rinkos sąlygas.

Internetinis marketingas tik papildoma tradicinio marketingo priemonė, todėl jo uždaviniai daugiau susije su pagalbiniu vaidmeniu, padedančiu įgyvendinti tradicinės veiklos tikslus. Svarbiausias internetinio marketingo uždavinys yra firmos gaminamos produkcijos priderinimas prie poreikių struktūros, nes interneto vartotojų poreikiai dažnai skiriasi nuo tradicinės rinkos vartotojų poreikių. Analizuojant tradicinio marketingo funkcijas galima teigti, kad internetinis marketingas tradicinį lenkia savo darbo atlikimo greičiu. Tradicinio marketingo funkcija - vartotojų poreikių ir galimybių juos patenkinti tyrimas, internete jį lengviau atlikti, nes kiekvienas sandoris yra fiksuojamas ir įtraukiamas į tam tikrą duomenų bazę, kurioje esamus duomenis yra lengviau analizuoti, sudarinėti statistiką, duomenys suvedami automatiškai, todėl nesugaištama laiko juos renkant. Naudojantis tokiais duomenimis sukuriama ir kita funkcija: vartotojų poreikius atitinkančių prekių sukūrimo, gamybos ir pardavimo organizavimas. Ši funkcija susijusi su parduodamų prekių asortimento formavimu. Interneto vartotojai šiek tiek skiriasi nuo tradicinės rinkos vartotojų, jie daugiau lojalūs ir ištikimi pamėgtam produktui, atsižvelgiant į konkrečių klientų poreikius galima suformuoti atskirą prekių asortimentą kiekvienam konkrečiam vartotojui atskirai. Pagal tokią pat schemą atsižvelgiant į kiekvieno vartotojo poreikius yra suformuojamas ir prekių pateikimas vartotojui. Ši funkcija apima prekių pristatymą į pardavimo vietas, sandėliavimo, saugojimo ir kt.

Pagrindinis kiekvienos įmonės tikslas yra ilgalaikis pelno maksimizavimas. Tą galima pasiekti, jei įmonė sugeba patenkinti vartotojų poreikius, pateikia geros kokybės produktus ir paslaugas, pakankamai daug parduoda (t.y. turi užsiėmusi rinkos dalį), užtikrina darbo vietas savo darbuotojams ir vykdo socialinius įsipareigojimus. Siekdamos vis didinti pardavimų apimtis ir ieškodamos naujų vartotojų tradicinio marketingo bendrovės priverstos reaguoti į naują ir labai stipriai besiplečiančią interneto rinką. Aktualiausias internetinio marketingo tikslas šiuo metu yra pardavimai ir pardavimų didinimas, pagalbinė priemonė tradicinei prekybai. Tobulėjant techninėms galimybėms verslas „mažais žingsnialiais“ keliasi į virtualią erdvę. Reaguodamos į tai įmonės vis daugiau dėmesio skiria internetiniam marketingui, formuojasi arba tobulėja ir tradicinio marketingo tikslai. Internetinio marketingo tikslai šiuo metu jie yra apjungiami į tris grupes:

Bendrovės ar jos prekių žinomumo didinimas;

Bendrovės bei prekių pozicionazavimas;

Elektroninės rinkos – tai rinkos, kuriose pardavėjai kompiuterių tinklais siūlo savo prekes ir paslaugas, o pirkėjai ieško informacijos, taip išsiaiškina ko nori ir užsisako prekę. Šiuo metu internete beveik 80 procentų visų elektroninės prekybos sandorių yra sudaroma tarp bendrovių t.y. (B2B) verslas verslui forma. Elektroninė rinka atsižvelgiant į jos dalyvių ypatumus ir charakteristikas, skirstoma į pagrindines kategorijas:

6. vartotojas valstybinei institucijai (c2public government) – naujausia dalis, jos padedami vartotojai gali vyriausybės paslaugas įsigyti on-line;

Elektroninė rinka kaip ir tradicinio marketingo rinka yra segmentuojama pagal demografinį, geografinį, psichografinį, vartotojų elgsenos segmentus.

Interneto vartotojai pagal savo demografines charachteristikas skiriasi nuo bendros vartotojų masės. Interneto gyvavimo pradžioje tipiškas interneto vartotojas buvo jaunas žmogus, su aukštesniuoju išsilavinimu ir daug uždirbantis, t.y. novatorius. Šį vaizdą regime šalyse, kuriose internetas naudojamas menkai.

Apskritai, interneto vartotojai vis dar tebėra jaunesni, geriau materialiai apsirūpinę, geriau išsilavinę žmonės ir tarp jų yra daugiau vyrų negu moterų. Tačiau elektroninės rinkos vartotojų sudėtis tampa vis įvairesnė ir panašėja į įprastą, tradicinės rinkos vartotojų sudėtį, nes vis daugiau žmonių ima dalyvauti elektroninėje rinkoje. Šiuo metu daugiau kaip pusė visų dalyvių yra profesionalai arba vadybininkai, tokių vartotojų dalis mažėja, bet artimiausiu metu ji vis dar išliks pirmaujančia.

  • Marketingas Aprašymai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 38 puslapiai (9840 žodžių)
  • Marketingo aprašymai
  • Microsoft Word 63 KB
  • Marketingas internete
    10 - 5 balsai (-ų)
Marketingas internete. (2015 m. Birželio 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingas-internete.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 16:30