Marketingas ir Paskirstymas „X“ organizacijos strateginis marketingo planas


Marketingo savarankiškas darbas.

Įvadas. „X“ organizacijos apibūdinimas. „X“ organizacijos strateginis marketingo planas. Išvados. Literatūros sąrašas.


Vėliau atsidarė kazino kituose miestuose: Kaune, Klaipėdoje bei Panevėžyje. Taip pat vieni lošimo namai yra Šiauliuose.

Ši organizacija siekia, kad potencialaus ar esamo darbuotojo vertybės, atitiktų įmonės vertybėms:

Demografinė bei konkurentų padėtis. Kadangi apžvelgsiu tik savo mieste įsitvirtinimą, t.y. Panevežyje, tai galiu teigti, jog ši įmonė konkurentų praktiškai neturi. Tik kelios lošimų vietos,kazino, kur siūloma žaisti tik apratais, bei praleisti laiką. Tokios kaip: “Tete-a tete”, “Admiral”. Stalo žaidimų jie neturi. “Olympic casino” vieninteliai šiame mieste, kurie gali pasiūlyti daug platesnį paslaugu sąraša- stalo žaidimus, renginius, pokerio turnyrus, laiko praleidimą 24 h per parą ir kt. Tačiau niekad negalima sustoti, turime žiūrėti į ateitį, nes koknkurentai gali bet kada atsirasti.

Įmonė turi savo misiją, tikslus bei viziją. Mums reikia numatyti svarbiausius veiksmus artimiausiu metu, norint tai įgyvendinti. Taigi turime apžvelgti į įmonės galimybės bei grėsmes, privalumus bei trūkumus. Tai padaryti mums padės SSGG analizė.

Tai i vartotoją orientuoti informavimo ir įtikinėjimo veiksmai, turintys įtakos pirkimo

Manau, mano analizuojama įmonė “Olympic casino” turi gerą rinkodaros kompleksą- turi paslaugą, kuri atitinka kainą, nes nuolat daromos akcijos, nuolaidos, nors konkurentų ir mažai šiame mieste. Reklamos užtenka, kad pritrauktų senus bei naujus klientus, kad jie pasinaudotų paslaugomis dažniau.

Dauguma įmonės darbuotojų tuo paciu yra ir imonės tikslines rinkos atstovai. Todel UAB „Olympic casino“ įmoneje kuriant naujas akcijas bei rinkodaros strategines programas yra svarbu orientuotis i kliento poreikius. Ši organizacija pasirinkusi vieną rinkos segmentą ir siekia ji valdyti, t.y. naudoja nediferencijuotą rinkodara.

Nediferencijuotas marketingas- kai įmonė visai rinkai valdyti naudoja vieną universalų marketingo kompleksą.

Įmonėje “Olympic casino” derinamos kokybės ir kainos strategijos- kai kokybė yra aukščiausiame lygyje, net ir teikiant nemokamas paslaugas, pvz: naujiems klientams, ar lojaliems bei labai seniems. Nes norima iššsaugoti kiekvieną svečią, ir pritraukti taip pat pirmą katrtą atėjusi tik apsižvalgyti I kazino namus. Klientas čia yra visada teisus, visada atrandama būdų problemoms išspręsti.

  • Marketingas Savarankiški darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 11 puslapių (2075 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo savarankiški darbai
  • Microsoft Word 59 KB
  • Marketingas ir Paskirstymas „X“ organizacijos strateginis marketingo planas
    10 - 3 balsai (-ų)
Marketingas ir Paskirstymas „X“ organizacijos strateginis marketingo planas. (2016 m. Sausio 31 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingas-ir-paskirstymas-x-organizacijos-strateginis-marketingo-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 22:22