Marketingas konspektas


Marketingo konspektas. Reklamos klasifikacija. Reklamos klasifikavimas pagal turinį:. Reklamos požymiai :. Tarpdiscipliniškumas. Reklamos funkcijos (mikro lygmeniu):. Reklamos raida. Epocha “iki marketingo”: nuo mainų pradžios iki xviii a. Vid. Masinių komunikacijų epocha: iki xx a. Pr. Tyrimų epocha. Reklamos socialinės funkcijos. Reklamos ekonominės funkcijos. Reklamos komunikacijos procesas ir jo ypatumai. Komunikacijos procesas. Imk (integruotų marketingo komunikacijų sistema). Imk planavimo etapai. Imk modelis. Procesas:. Rinkodaros planų rūšys. Verslo plėtros koncepcijos i reklama:. Marketingo tobulinimo koncepcija. Socialinis – etinis marketingas. Integruoto marketingo komunikacijų (imk) sistema. Prekės ženklas. Prekės ženklas reklamoje. Prekės diferencijavimas. Svarbu sukurti ne kainą, o vertę. Mc donalds. Google. Įtakingiausi prekės ženklai pasaulyje. Metais. Zara. Kokurencinė. Reklamos kartojimas. Lyginamoji reklama. Marketingo faktoriai ir reklamos kartojimas. Reklamos žinutė ir kartojimų skaičius. Reklamos skleidimo priemonės ir kartojimų skaičius. Elm [panašumo į tiesą tikslinimo modelis] elaboration likelihood. Model. Centrinis informacijos apdorojimas. Elm tyrimai. Kognityvinės reakcijos modelis. Ka ir pa valdymas. Faktoriai, kurie lemia vartotojų motyvaciją ir gebėjimus apmąstyti reklamos turinį:. Vartotojų poreikiai. Motyvai / poreikiai (pagal maslow piramidę). Motyvai. Poreikių patenkinimo įvertinimas. Vartotojų grupių ir rinkos segmentų nustatymas. Svarbiausi reklamos tyrimai. Reklamos tyrimų laukas. Reklamos tyrimai. Vartotojų tyrimas. Vartotojų grupių ir rinkos segmentų nustatymas. Reklamos planavimas. Reklamos planas gali būti trijų lygių:. Reklamos plane turi atsispindėti trys strategijos:. Reklamos kampanijos laikas. Reklamos tikslai ir tikslinės auditorijos. Reklamos tikslai. - kokia yra bloga reklama? Kino reklama. Reklamos konkursai:. Tarptautiniai reklamos efektyvumo konkursai:. Reklamos kūrybiškumo konkursai:. Racionali reklama. Nekompensaciniai modeliai:. Emocinė reklama. Humoras. Baimė. Rinkos dalis. Reklamos biudžeto sudarymo elementai. Reklamos intensyvumas. Parinkimo kriterijai:. Spausdinta ir smulkioji reklama. Reklama knygose ir žinynuose. Reklama kalendoriuose. Smulkūs reklaminiai spaudiniai.

Marketingas konspektas. (2013 m. Gegužės 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingas-konspektas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 02:49