Marketingas. Ledai


Sumanytoji preke. Marketingas ledu. Ingman ledu paklausa ir pasiula. Ledai - tai. Ledaines verslo planas kursinis darbas. Ingman ledai reklamos internete analizė. Zinomiausi lietuvos ledu gamintojai. Ledu prekes zenklas. Prekes lygiai. Preke su pastiprinimu.

Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Marketingo elementas – prekė. Marketingo komplekso elementas – kaina. Išvados. Naudota literatūra. Šiame darbe aš pasirinkau aprašyti prekę – LEDUS. BĮ UAB“Ingman“ yra viena iš žinomiausių ledų gamintojų Lietuvoje. Panagrinėsiu 2 marketingo komplekso elementus- prekę ir kainą.Mano apsisprendimą rašyti apie ledus lėmė tai,jog būtent šiuo metų laiku šios prekės paklausa ir pasiūla yra didžiausia,todėl galima nesunkiai rasti daug reikalingos informacijos šia tema. Ledus mėgsta daugelis – tiek maži,tiek ir dideli. Prekė-tai marketingo komplekso elementas,apimantis prekes liečiančius sprendimus ir veiksmus. Marketinge skiriami 3 prekės lygiai: sumanytoji prekė,realioji prekė bei prekė su pastiprinimu. Aprašomuoju atveju- ledai-tai būtų realioji prekė,kuri yra siūlomoji prekė su tam tikrų savybių visuma-išoriniu apipavidalinimu,kokybės lygiu,prekės ženklu bei įpakavimu.


Įvadas .

Marketingo elementas – prekė .

Marketingo komplekso elementas – kaina .

Išvados .

Naudota literatūra 22 šiame darbe aš pasirinkau aprašyti prekę – ledus. Bį uab ingman yra viena iš žinomiausių ledų gamintojų Lietuvoje. Panagrinėsiu marketingo komplekso elementus- prekę ir kainą. Mano apsisprendimą rašyti apie ledus lėmė tai,jog būtent šiuo metų laiku šios prekės paklausa ir pasiūla yra didžiausia,todėl galima nesunkiai ramarketinge skiriami prekės lygiai: sumanytoji prekė,realioji prekė bei prekė su pastiprinimu. Aprašomuoju atveju- ledai-tai būtų realioji prekė,kuri yra siūlomoji prekė su tam tikrų savybių visuma-išoriniu apipavidalinimu,kokybės lygiu,prekės ženklu bei įpaledai,kaip ir daugelis maisto produktų yra priskiriami prie daiktinių vienkartinio vartojimo daugiarūšių prekių.

Daiktinė prekė,nes ledai turi konkretų apčiuopiamą,matomą pavidalą,suvartojami per vieną kartą,gaminami įvairių rūšių. Ledai yra impulsyvaus pirkmo prekė,kadangi perkama dažniausiai kilus staigiam norui,pasėkmingai dirbanti bendra Lietuvos ir suomijos įmonė jau dešimti metai džiugina Lietuvos ledų mėgėjus aukštos kokybės ledais, kuriuos pamėgo ir užsienio vartotojai. Pagaminta daugiau nei 250 milijonų porcijų ledų, viršyta 230 milijonų litų apyvarta, įsisavintos pažangiausios ledų gamybos linijos, įdiegta kokybės valdymo sistema rvastv, o nuo 2001 m. Suteikta teisė eksportuoti gaunamą produkciją į es šalis. Ta yra puikus atpildas už mūsų siekį tobulėti, kurti ir plėstis.

Nepaisant didelės konkurencijos tarp šešių didžiausių Lietuvos ledų gamintojų, UAB ingman ledai išlaiko stabilią, didesnę nei 20%, valgomųjų ledų rinkos dalį. Bendrovė kasmet didina eksporto kiekį bei įsitvirtina naujose šalyse: estijoje, latvijoje, vokietijoje, rusijoje, čekijoje.

Ingman ledai tikslas - efektyviai naudojant investicijas būti viena reikšmingiausių pabaltijyje ledų gamybos įmonių, teikiančių vartotojams visapusę ledai ingman pasiekė brandos stadiją,kuomet ieškoma naujų rinkų,bandoma pritraukti vis naujų vartotojų.

Imonės pelnas stabilus,tačiau dėl vis didėjančios konkurencijos,produkcija nuolat atnaujinama bei tobulinama. Kartais pastebima suintensyvėjusi reklama,nes ilgai būnant rinkoje reikia karts nuo karto apie save vėl iš naujoprekės skiriasi daugeliu požymių. Tuo tikslu jos identifikuojamos tiksliau. Tam naudojamas prekės ženklas,kuri sudaro:prekės vardas(svarbiausioji dalis) ir prekės simbolis.

Marketingas. Ledai. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingas-ledai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 02:26