Marketingas MAXIMA


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Maxima lt, Uab įmonė. Apie įmonę. Jos veikla. Įmonės maxima lt, Uab marketingo komplekso analizė. Įmonės MAXIMA LT gaminamos prekės ir teikiamos paslaugos. Įmonės MAXIMA LT fizinė aplinka (interjeras, eksterjeras). Įmonės MAXIMA LT kainodaros analizė. Kainų nustatymo tikslai. Kainų ir nuolaidų sistemos analizė. Pateikimo analizė. Įmonės MAXIMA LT rėmimo (komunikacijos) priemonių analizė. Informacinis leidinys. Radijo ir TV reklama. Lauko reklama (išorinė). Įpakavimo reklama. Prekinis ženklas. Rėmimo veikla (vykdomos akcijos, projektai). Išvados ir pasiūlymai. Literatūros sąrašas. Priedai.


Visos permainos kelia naujus ir didėjančius reikalavimus prekybos įmonių valdymui, iš įmonių vadovų ir specialistų reikalauja naujoviško mąstymo, kūrybiškumo ir netradicinių veiksmų, tinkamo teorinio pasirengimo. Sprendžiant šiuos uždavinius, ypatingai svarbus dėmesys tenka marketingui. Būtent marketingo dėka pasikeitė įmonių svarbiausias tikslas. Anksčiau į pirmąją vietą buvo iškeliamas naujų pirkėjų pritraukimo tikslas, o dabar ypatingas dėmesys skiriamas pirkėjams, jų lūkesčių patenkinimui, jų pasitenkinimo prekybos įmonės teikiamomis paslaugomis, ryšių su pirkėjais palaikymo, pirkėjų lojalumo problemoms. Remiantis tuo, marketingas būtinas kiekvienoje įmonėje, kuri siekia išlikti konkurencingoje, reiklioje ir augančioje prekybos srityje.

Po Nepriklausomybės paskelbimo Baltijos šalyse žinomiausia parduotuvė visuomenėje ir įvertinta pirkėjų, turinti sėkmingą verslo istoriją, galima teigti, yra „MAXIMA“.

Ši tema buvo pasirinkta, norint susipažinti su viena iš didžiausių Lietuvoje veikiančių mažmeninės prekybos įmonių MAXIMA LT, UAB ir atlikti jos marketingo komplekso analizę.

Objektas – mažmeninės prekybos įmonė MAXIMA LT, UAB.

Tikslas – pritaikyti teorines žinias praktiškai, atliekant MAXIMA LT, UAB įmonės kokybinį tyrimą.

Darbo uždaviniai –

•apžvelgti įmonę;

•išanalizuoti įmonės marketingo komplekso elementus:

prekę, kainą, paskirstymą, rėmimą;

•atlikti išvadas ir pateikti pasiūlymus.

Marketingas MAXIMA. (2015 m. Vasario 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingas-maxima.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 12:41