Marketingas radijo reklama


Marketingo skaidrės. Vilniaus kolegija marketingas radijo reklama. Pranešimų transliacijos elektroninio prietaiso pagalba ,išradimo reikšmė reklamos vystimuisi gali būti sulyginama tik su knygų spausdinimo išradimu. Radijo stoties atsiradimas. Radijo gali būti klausomasi visurnamie, darbe, parduotuvėje, automobilyje, netgi gatvėje. Radijas tarp įvairių masinės informacijos priemonių, reklamą paskleidžia efektyviausiai. Svarbų vaidmenį efektyviam poveikiui atlieka diktoriaus teksto skaitymo išraiškingumas, naudojant pauzes, kalbos tempo sulėtinimą, balso tono pakėlimą, tembrą, ritmą, garso padidinimą . Naudojami dialogai, įvairūs akustiniai efektai. Radijo reklamos privalumai. Radijo reklamos trūkumai. Išvados. Šaltiniai.


Reklaminės priemonės kaip ir mūsų pasaulis, labai greitai keičiasi,kaikuriose šalyse jau dabar reklamą deda į videosistemas ir t.t Tad sunku pasakyti kokios reklamos išnyks ,kokios išliks iki šių dienų. Telieka tykėtis ,kad nauji reklamos tipai su didelia ateitimi mūsų neapvils.

  • Marketingas Skaidrės
  • 2014 m.
  • 14 puslapių
  • Kolegija
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 3446 KB
  • Marketingas radijo reklama
    10 - 3 balsai (-ų)
Marketingas radijo reklama. (2014 m. Balandžio 01 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingas-radijo-reklama.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 18:09