Marketingas špera


Konversinis marketingas. Paklausos nebuvimas. Negatyvi paklausa.

Marketingo Špera. Marketingo koncepcija – tai firmos valdymo orientacija į maximalią firmos veiklos priderinimą prie pirkėjų poreikių. Negatyvi paklausa – tai tokia situacija kai visa rinka ar jos didesnė dalis atmeta siūlomą prekę ar paslaugą. Konversinis marketingas išreiškiamas negatyvia paklausa. Paklausos nebuvimas – tai tokia situacija kai visa rinka ar jos didesnė dalis nerodo suinteresuotumo preke. Mažėjanti paklausa – tai situacija kai ankstesniu laikotarpiu buvo nuperkama daugiau prekių negu dabar. Rinka – tai tokia mainų sfera, kurioje vyksta pirkimo ir pardavimo procesas.


(16)1- žodis marketingas kilęs iš anglų kalbos žodžio market , reiškiančio rinką, todėl akivaizdu, k siekdama savo tikslų pardavėjas stengiasi įtikti savo pirkėjui. Geriau už konkurentus tenkinti poreikius yra paprasčiausiai pelninga, todėl orientavimasis į vartotojų poreikius yra vienas geriausių būdų pardavėjo tikslam pasiekti. Tai kad iš esmės priešingi pardavėjo ir pirkėjo tikslai (pardavėjas pirkimo pardavimo metu stengiasi daugiau gauti, pirkėjas – mažiau išleisti) pasiekia tam tikrą harmoniją, yra ne vien marketingo, bet ir bendrųjų ekonominių dėsnių veikimo rezultatas.

Kokios srities metodai ir žinios bebūtų taikomos m, jos skiriamos pagrindiniam m tikslui – pardavėjo tikslams įgyvendinti kuo geriau tenkinant vartotojo poreikius.

Praktinis šios koncepcijos taikymas susyjąs su visapusišku vartotojų poreikių ištyrimu. Visa firmos gamybinė ir prekybinė veikla turi būti skirta šiems poreikiams tenkinti. Tokių pastangų rezultatas palanki vartotojų nuomonė.

  • Marketingas Šperos
  • 2010 m.
  • 1 puslapis (1476 žodžiai)
  • Marketingo šperos
  • Microsoft Word 28 KB
  • Marketingas špera
    8 - 3 balsai (-ų)
Marketingas špera. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingas-spera.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 14:11