Marketingas turizmo versle


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Bendrieji marketingo bruožai. Turizmo produkto apibūdinimas. Turizmo marketingo priemonės. Turizmo paslaugų reklamai naudojamos tradicinės marketingos priemonės. Turizmo marketingas virtualioje erdvėje. Turizmo vieneto marketingo pavyzdys. Tyrimo vystymo galimybės. Išvados. Literatūros sąrašas.


Darbo objektas – marketingas turizmo versle.

Darbo tikslas – išanalizuoti kokias tradicines bei virtualias marketingo priemones naudoja turizmo verslas, bei ką ir kam jomis komunikuoja. Taip pat į kokius aspektus koncentruojamas dėmesys galvojant apie turizmo marketingą.

Sprendžiami uždaviniai:

Rasti kas svarbu turizmo marketingui.

Rasti kokios galimos tradicinės marketingo priemonės komunikuojant turizmo žinutę.

Rasti kokios galimos virtualios marketingo priemonės komunikuojant turizmo žinutę.

Marketingas turizmo versle. (2014 m. Lapkričio 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingas-turizmo-versle.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 22:53