Marketingas vartotojų poreikių tenkinimas


Marketingo konspektas.

Mark kompleksas – tai visuma tarpusavyje susijusių sprendimų ir veiksmų, kuriais siekiama patenkinti vartotojų poreikius ir pasiekti įmonės mark tikslus.


Mainu sąlygos: privalo būti 2 ar daugiau mainuose dalyvaujančios šalys; kiekviena šalis turi dalyvauti savanoriškai ir turėti norų, kuriuos siekia patenkinti; kiekviena šalis turi turėti vertybę siūlomą kitai pusei, o pastaroji turi tikėti, kad iš mainų turės naudos; kiekviena šalis privalo turėti visišką laisvę priimti ar atmesti kitos pusės siūlymus; šalys privalo turėti galimybę tarpusavyje bendrauti; kiekviena šalis turi būti įsitikinusi, kad nori ir kad verta bendrauti su kita puse.

Sandoris – tai verčių mainai tarp dviejų šalių susitikusių atlikti prekių mainus. Jei keičiama i pinigus – mainai barteriniai.

tikslumo: tiksliai tam pirkėjui; tiksliai tokia prekė; tiksliai tada; tiksliai ten;

tikslo: marketingas nėra V O galutinis tikslas; marketingas – priemonė tikslams pasiekti; marketingas – VV problemų spr. specif. sritis.

Trejopos orientacijos: i vartotoją; tikslo orientacija; sisteminė orientacija;

Adaptacijos: mark kompleksas turi reaguoti i aplinkos pokyčius;

Marketingo tikslai: max vartojimo; max poreikių patenkinimo; plačiausio asortimento; max gyvenimo kokybės;

Marketingo funkcijos: tyrimo (vartot, prekes, konkreti ekonom tendenc, rinkos segmentavimas); strateginio pasirengimo (prekių mark, paskirties, rėmimo, bendra įmonių rinkos strategija); vykdymo organizavimo (prekių judėj, rėmimą, realizavimą, paslaugų teikimą);

Mark vadybos koncepcijos: gamybos, prekės, pardavimo, marketingo, soc-etn mark.

Mark tipai: konversinis, stimuliuojantis, vystantis, remarketingas, sinchromark, palaikantis, demark, kontramark.

Mark kompleksas: prekė (asortimentas, kokybė, dizainas, savybės, prek ženklas, pakuotė); kaina (nustatymas, nuolaidos, apmokėjimo laikotarpis, kredito sąlygos); pasiskirstymas (pardavimo kanalai, rinkos aprėptis, asortimentas, vieta, sandėlio atsargos, transportavimas); rėmimas (reklama, asmeninis pardavimas, pardavimų skatinimas, ryšys su visuomene);

Mark kompleksas – tai visuma tarpusavyje susijusių sprendimų ir veiksmų, kuriais siekiama patenkinti vartotojų poreikius ir pasiekti įmonės mark tikslus.

Vartotojų požiūriu: poreikis ir norai; išlaidos; apsikeitimas info; patogumas.

Pagrindinės kultūros vertybės (žmonių į save; tarpusavio santyk su visuomene, su institucijomis, su gamta; visata)

Prie įmonės mikroaplinkos priskiriami: pirkėjai, konkurentai, pardavimų tarpininkai, pardavimų pagalbininkai ir tiekėjai.

Pirkėjai: privatūs namų ūkiai, gamintojai, pardavėjai, valstybinės org, užsienio pirk.

Vidiniai: (darbuotojų pranešimai, finansinės ataskaitos, reklamos biudžetas, kaštų apskaita, tyrimų ir plėtros planas, prekės testavimo ataskaita, įmonės korespondencija, įmonės metraščiai, biblioteka)

Išoriniai: (žinios ir pranešimai apie konkrečius pardavimus, klientų pirkimus, reklamų ir paslaugų kaštus, didmeninę ir mažmeninę prekybą, draudimo kainos ir sąlygos, valdžios publikacijos, mokslo leidiniai, publicistinė periodika)

Duomenys: pirminiai ir antriniai (valstybės institucijų antriniai duomenys, tarptautinių org publikacijos, periodiniai leidiniai verslo tema)

Informacija: makroaplinkos; tikslinių rinkų (vartotojų, partnerių, konkurentai); mikroaplinkos (pardavimo apimtis, rinkos dalis, kaštai, pelningumas pagal pirkėjus, gaminius, rinkos segmentai, platinimo kanalai, užsakymai, geografinis išsidėstymas...)

Mark tyrimai: mark sprendimams reikalingos info planavimą rinkimą analizavimą gaminimą bei pateikimą naudoti.

Mark tyrimų poveikis: sumažina priimamų sprendimų riziką, atskleidžia mark komplekso +/- ir leidžia ieškoti veiksmingesnių variantų; padeda nustatyti sprendimų įgyvendinimo padarinius.

Mark tyrimų nauda: atskleidžiamos problemos, sprendimo galimybės, numatomi ateities tikslai, siekimo planai, fiksuojami mark aplinkos pasikeitimai, atsiranda daugiau galimybių kuriant duomenų bazę arba mark info sistemą, išsiaiškinama kurių mikroaplinkos partnerių paslaugomis tikslinga naudotis.

Marketingo tyrimai skirstomi į teorinį ir praktinį; pagal reikšmingumą: taikomieji ir fundamentalieji.

Tyrimų tikslas: žvalgybiniai, aprašomieji-vertinamieji, priežastiniai, paieškos-numatymo.

Pagal naudojamų duomenų šaltinius skirstomi: pradiniai ir išsamūs.

Pagal info pobūdį: kiekybiniai ir kokybiniai.

Pagal trukmę: tęstiniai ir vienkartiniai.

Info rinkimo metodai: apklausa, stebėjimas, eksperimentas, fokus grupė.

Apklausa: asmeninė (spec ir vadovų, susibūrimo vietose, telefonu); netiesioginė (kompiuterinė, dalijamoji, paštu);

  • Marketingas Konspektai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 4 puslapiai (4114 žodžių)
  • Marketingo konspektai
  • Microsoft Word 25 KB
  • Marketingas vartotojų poreikių tenkinimas
    10 - 3 balsai (-ų)
Marketingas vartotojų poreikių tenkinimas. (2016 m. Kovo 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingas-vartotoju-poreikiu-tenkinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 15:39