Marketingas verslas-verslui rinkoje Caparol įmonės marketingo projekto ataskaita


Marketingo projektas.

Marketingas verslas-verslui rinkoje Caparol įmonės marketingo projekto ataskaita.


Darbo aktualumas. Marketingas vienas svarbiausių mokslų ekonomikos srityje. Marketingo žinių šiais laikais prireikia įvairaus dydžio įmonių vadovams, nepriklausomai nuo to ar įmonė gamina prekes ar parduoda. Marketingas padeda ištirti žmonių pasirinkimus, į ką fizinis ar juridinis asmuo labiausiai kreipia dėmesį ir nukreipti tinkama linkme geriant verslą. Pagrindinis kelias į sėkmę yra laiku ir apgalvotai priimami sprendimai, nulemiantys įmonės ateitį rinkoje. Daugybė analizių, investiciniai ir įmonės sprendimai tik įrodo, kaip geras ir apgalvotas marketingas gali lemti įmonės veiklos rezultatus.

Darbo objektas – Dažai „Caparol“ marketingo sprendimai verslas verslui rinkoje.

Darbo tikslas - pateikti gamybinės paskirties prekės – dažai „Caparol“ marketingo sprendimus ir jų įgyvendinimo būdus bei priemones.

Darbo uždaviniai:

Aptarti gamybinės prekės rinką ir jos potencialą;

Apžvelgti prekės vartotojų segmentus;

Pateikti problemą, jos sprendimo tyrimą;

Priimti tinkamus marketingo sprendimus;

Pateikti darbo išvadas

Šiais laikais rinkoje galima pastebėti įvarių to pačio pobūdžio prekių, todėl atėjus į parduotuvę yra labai sunku išsirinkti tinkamą. Galbūt padėtų išsirinkti atsižvelgiant į kainą (kuo brangesnis – tuo geresnės kokybės), tačiau ar visada galima pagal tai vertinti prekę? Galbūt įmonė daug reklamuojasi, todėl belieka sukelti produkto kainas, kad reklama atsipirktų... Mūsų nuomone šiose situacijoje geriausia yra rinktis žinomo gamintojo prekes, kurios yra įvertintos ekspertų.

Mūsų įmonė nori Lietuvos rinkai pristatyti dažus ir kitas šios firmos prekes, kurios dar nėra tokios populiarios, tačiau mūsų nuomone, turėtų greitai išpopuliarėti ir išstumti konkurentus Ritų Europoje. ,,Caparol“ įmonė yra statybinių medžiagų gamintojų lyderė Vokietijoje ir Austrijoje, kuri gamina iš tikrųjų aukštos kokybės gaminius, pededančius tausoti statinius ir kuo ilgiau išlaikyti jų vertę, kitaip tariant gamina labia aukštos kokybės vidaus ir fasadinius dažus, gruntus, tinką, dekoratyvines sienų ir grindų dangas, lakus, emales, apsaugą medžiui, medžiagas betono remontui, antikorozines medžiagas ir daugybę kitų. (Kompanijos prekinis ženklas pateiktas 1 paveikslėlyje).

,,ColorExpress“. Pasirinkus ,,Caparol“ kompanijos dažus galima pasirinkti bet kokia dažų spalvą, kuri yra išgaunami naudojant ,,ColorExpress“ techniką ir programinę įrangą. Daugiau nei 2mln. receptūrų garantuoja, kad spalva, kurios klientas nori, būtų išgaunama per keletą minučių. Pasirinkus dažus, galima nudažyti jūsų norimą objektą itin tiksliomis ,,ColorExpress“ autonominėmis mašinomis. Ši technologija yra kruopščiai sukurta ir suderinta, todėl yra atskleidžiamos neribotos fasadų apdailos ir interjero spalvinimo galimybės. Nesvarbu, koks tai būtų produktas: vidaus ar fasadiniai dažai, dekoratyvinis išorės tinklas ar grindų dangos, dažyvės ar emalės – kiekvienai paskirčiai yra tinkamų, tikslių spalvinių sprendimų. Tobulinant labai greitą spalvinimą automatinėmis spalvinimo ,,ColorExpress“ mašinomis, įmonės asortimentas tampa vis labiau patrauklus klientams, nuo ko atsiranda ir lojalumas. (,,ColorExpress“ mašina 2 paveikslėlyje).

Skaitmeninės paslaugos. Įmonė savo internetinėje svatainėje taip pat siūlo naudotis kompiuterinėmis programomis, kurių pagalba galima įvertinti savo dizaino sumanymus, pakoreguoti juos ar rasti geriausius sprendimus. Ten galima rasti ,,Spectrum_express“ bei grindų dangų programą ,,FloorDesigner“, kurių pagalba yra galima vizualiai pavaizduoti savo idėjas ir maždaug pamatyti galutinį rezultatą.

,,Spectrum_express“ yra nemokama programa, kurios pagalba galima sukurti spalvų dizainą, naudojant pavyzdinius paveikslėlius. Programoje yra naudojamas plačios spalvų bei paviršių pavyzdžių kolekcijos, taip pat yra didelė fasadų ir vidaus erdvių biblioteka, taip pat visi Jūsų padaryti dizaininiai projtektai gali būti išsaugoti ,,SPECTRUM“ serveryje. Programa taip pat yra prieinama ,,iCloud“ ir ,,Android“ įrenginiams.

,,Caparol“ akademija. Žmonės, kurie nusprendžia dalyvauti mokymo centre ,,Caparol“ gauna informacijos iš įmonės darbuotojų, savo srities specialistų, kurie dalinasi savo sukaupta informacija ir žiniomis. Šis mokymo centras yra įkurtas būtent todėl, kad būtų suburti žmonės, kurie domisi naujausiomis dažymo technologijomis ir tendencijomis bei tie, kurie tiesiog nori išmokti atlikti dažymo darbus patys savo namuose, nesamdant darbuotojų. Seminarų metu yra pateikiamos ne tik aktualijos, ar specialistų žinios, bet ir sužaindinama su taikymo metodais, kurie demonstruojami ne vien virtualiai, bet ir praktiškai, kad būtų išlaikoma teorinių ir praktinių žinių pusiausvyra ( kitaip tariant, kad žmogus ne tik suprastų kaip atliekami darbai, bet ir pats mokėtų juos atlikti). Be to, žmonės, kurie lanko seminarus ,,Caparol“ įmonėje, gauna žinias patvirtinantį pažymėjimą, ludijantį apie žmogaus kvalifikaciją ir žinias. ( ,,Caparol“ akademija 3 paveikslėlyje).

  • Marketingas Projektai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 20 puslapių (4251 žodis)
  • Universitetas
  • Marketingo projektai
  • Microsoft Word 819 KB
  • Marketingas verslas-verslui rinkoje Caparol įmonės marketingo projekto ataskaita
    10 - 4 balsai (-ų)
Marketingas verslas-verslui rinkoje Caparol įmonės marketingo projekto ataskaita. (2016 m. Gegužės 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingas-verslas-verslui-rinkoje-caparol-imones-marketingo-projekto-ataskaita.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 21:48