Marketingas viešajame sektoriuje, rinkos segmentavimas ir pozicionavimas


Pozicionavimas ir segmentavimas. Pozicionavimas temos aktualumas. Apskaita_viesajame sektoriuje mokslobaze .lt. Segmentavimo darbas mobilieji telefonai. Rinkodara viesajame sektoriuje.

Marketingo kursinis darbas. Turinys. Įvadas. Marketingas. Segmentavimas. Rinkos taikinių nustatymas. Pozicionavimas. Išvados. Literatūros sąrašas.


Temos aktualumas – Marketingo pasaulyje daugelis dalyku ir pasekmių priklauso nuo vartotoju poreikių, bei tinkamo poreikių patenkinimo.Todėl siekiant sėkmingai prisitaikyti prie rinkos pokyčių ir joje konkuruoti yra reikalingas tinkamas segmentavimas, taikinių nustatymas ir pozicionavimas.

Darbo problema - Netinkamai atlikus marketingo strategijos segmentavimo ir pozicionavimo bei rinkos tisklinių grupių nustatymą iškyla pavojus įmonėms siekiant gyvuoti, gauti norimą pelną ir plėstis rinkose.

Darbo tiklsas - Aptarti, išanalizuoti segmentavimo, taikinių nustatymo, pozicionavimo pagrindinius veiklos žingsnius, jų poveikį bei trūkumus ir privalumus.

Uždaviniai:

1 .Suprasti segmentavimo , taikinių nustatymo , pozicionavimo svarbą marketinge

2. Išanalizuoti kokiais žingsniais, etapais atliekamas segmentavimas, pozicionavimas.

3. Išsiaikškinti jų privalumus ir trūkumus.

Darbo metodika – mokslinės lietartūros analizė.

  • Marketingas Kursiniai darbai
  • 2013 m.
  • 17 puslapių (3556 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 40 KB
  • Marketingas viešajame sektoriuje, rinkos segmentavimas ir pozicionavimas
    10 - 1 balsai (-ų)
Marketingas viešajame sektoriuje, rinkos segmentavimas ir pozicionavimas. (2013 m. Gegužės 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingas-viesajame-sektoriuje-rinkos-segmentavimas-ir-pozicionavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 04:32