Marketinginiai naujų Ramentų su elektroniniu aukščio reguliavimo mechanizmu kūrimo sprendimai


Ramentu tipai. Naujos prekes kurimo procesas. Ramentu gamyba. Marketinginiai sprendimai. Naujų prekių kurimo procesas.

Vadybos referatas. Įvadas. Uab baltic orthoservice įmonės naujų prekių – ramentų su elektroniniu aukščio reguliavimo mechanizmu kūrimo strategijos formavimas. Idėjų generavimo procesas. Idėjų atrankos procesas. Idėjų patikrinimas (dalyvauja potencialūs vartotojai). Komercinė atrinktų idėjų analizė. Bandomasis marketingas (alfa, beta, gama tyrimai). Išvados. Literatūra. Priedai.


Vykstantys globalizacijos procesai, stiprėjanti konkurencija tarptautinėje ir šalies vidaus rinkoje priverčia įmonės ieškoti galimybių išlikti rinkoje. Viena iš tokių galimybių – naujų produktų kūrimas. Gamintojai yra priversti analizuoti ir keisti egzistuojančius produktus priklausomai nuo rinkos naujų poreikių. Tai yra būtina konkurencinėms pozicijoms sustiprinti.

Naujų produktų kūrimas ir sėkmingas įvedimas į rinką yra pirmiausia vienas iš būdų padidinti rinkos dalį siekiant įmonės augimo ir pelningumo didėjimo. Antra, naujų produktų įvedimas apsunkina naujų įmonių įėjimą į šaką. Atskirais atvejais įmonė, sėkmingai įvedusi naujus produktus į rinką, gali perimti lyderio poziciją. Trečia, nė vienas produktas neišvengia techninio ir moralinio senėjimo, todėl yra būtina planuoti naujus produktus jiems pakeisti. Nauji produktai taip pat gali būti kuriami ir įvedami į rinką siekiant pasinaudoti naują technologijų teikiamomis galimybėmis, reaguoti į vartotojų paklausos pokyčius, pagerinti tam tikrą vartotojų poreikių patenkinimą (kriaučionienė m. , urbanskienė r. , vaitkienė r. , 2005).

Naujos prekės kūrimas yra sudėtingas procesas, susidedantis iš keleto būtinų etapų, tai: situacijos tyrimas, naujų prekių kūrimo strategijos nustatymas, idėjų generavimo procesas, idėjų atrankos procesas, idėjų patikrinimas, komercinė atrinktų idėjų analizė ir bandomasis marketingas. Kiekvienam iš paminėtų etapų reikia skirti pakankamą dėmesį, kadangi klaida bet kuriame etape gali nulemti naujojo produkto. Uab baltic orthoservice įmonės naujų prekių – ramentų su elektroniniu aukščio reguliavimo mechuab baltic orthoservice – jauna ir moderni kompanija, naudojanti visas šiuolaikines ortopedinės avalynės gamyboje sukurtas technologijas, įskaitant 3d skenavimą, kompiuterinį kurpalių ir avalynės modelių projektavimą ir kompiuterizuotas gamybines sistemas. Taip pat įdiegė unikalias kompiuterizuotas logistikos, gamybos ir kokybės valdymo sistemas, kurios leidžia masiškai gaminti aukščiausios kokybės individualią avalynę už tūkstančių kilometrų nutolusiems produkcijos užsakovams.

Be ortopedinės avalynės, baltic orthoservice taip pat garsėja ortopediniais įtvarais, gaminamais iš anglies audinio (polimerinių kompozitų). Viena iš pirmųjų europoje pritaikė pre-preg technologiją ortopedinės produkcijos gamyboje. Gamina tiek standartinius, tiek individualius anglies audinio įtvarus, pasižyminčius išskirtiniu lengvumu, tvirtumu ir elastingumu.

  • Vadyba Referatai
  • 2011 m.
  • 15 puslapių (3412 žodžių)
  • Vadybos referatai
  • Microsoft Word 25 KB
  • Marketinginiai naujų Ramentų su elektroniniu aukščio reguliavimo mechanizmu kūrimo sprendimai
    8 - 2 balsai (-ų)
Marketinginiai naujų Ramentų su elektroniniu aukščio reguliavimo mechanizmu kūrimo sprendimai. (2011 m. Sausio 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketinginiai-nauju-ramentu-su-elektroniniu-aukscio-reguliavimo-mechanizmu-kurimo-sprendimai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 10:38