Marketingo analizė draudimo tarpininkavimo paslaugos


Marketingo savarankiškas darbas.

Įvadas. Draudimo brokerių veikla. Pasirinktos įmonės apibūdinimas. Balto link plėtros strategija. Balto link misija ir vizija. Produkto rinkos segmentas. Pest analizė. Socialinis atsakingumas. Marketingo kompleksas. Produktas. Kainodara. Paskirstymas. Rėmimas. Išvados. Literatūros šaltiniai.


Nuo marketingo dažnai priklauso įmonės finansinė sėkmė. Finansai, valdymas, apskaita ar kitos verslo funkcijos nebus svarbios, jei nebus paklausos prekėms ar paslaugoms ir įmonės negalės gauti pelno. Suprasdama marketingo svarbą, išanalizuosiu Balto link bendrovės veiklą marketingo metodais.

Darbo objektas - UADBB „Balto link“ parduodanti draudimo tarpininkavimo paslaugas

Darbo tikslas – įvertinti bendrovės padėti

Darbo uždaviniai :

Apžvelgti bendrovės veiklą

Atlikti PEST analizę

Įvertinti ar bendrovė yra socialiai atsakinga

Apibūdinti Balto link marketingo kompleksą

Mano darbo nagrinėjamas ekonominės veiklos segmentas - draudimo agentų ir brokerių veiklą. O tiksliau, išnagrinėsiu draudimo brokerių veiklą. Taigi, draudimo brokeriai- tai draudimo tarpininkai, atstovaujantis kliento interesus, jie padeda pasirinkti tinkamiausią variantą iš visų, siūlomų draudimo bendrovių.

BALTO LINK yra antra didžiausia draudimo brokerių bendrovė Lietuvoje ir trečia didžiausia draudimo brokerių bendrovė Baltijos šalyse. Lietuje, jos pagrindiniai konkurentai yra Aon Baltic, Marsh Lietuva ir Socialinės garantijos.

Analizuojant įmonės plėtra 10 metų bėgyje, galima spręsti, kad ji taiko intensyvaus augimo strategiją. BALTO LINK nekuria naujo produkto, bet tobulina savo technologija ir prijungia naują vartotojų segmentą.

2000 m. – BALTO LINK pradėjo savo veiklą, jos produkto rinkos segmentas buvo verslo klientai, produkto pardavimai vyko fizinėje aplinkoje;

2012 m. – BALTO LINK atidarė savo filialą Estijoje. Bendrovė pastebėjo, kad ju verslo klientai nesnaudžia ir savo veiklas plečia ir kitose valstybėse, taigi, kad jų neprarasti- BALTO LINK taip pat pradėjo plėstis į kitas valstybes;

2013 m. – bendrovė, kad padidinti savo užimamos rinkos dalį Latvijoje, susijungė su latviško kapitalo įmone „A.Dziviba“.

2013 m. – BALTO LINK dar labiau palengvindamas privatiems vartotojams draudimo paslaugu naudojimusi, sukūrė programėlę mobiliesiems telefonams, kurios pagalba galima apdrausti automobilį;

Taigi, per 10 metų savo veiklos BALTO LINK prie verslo klientų prijungė privačius klientus, taip padidinęs savo vartotojų ratą. Taip pat, bendrovė iš pradžių veikė tik fizinėje aplinkoje, dabar savo paslaugas ji gali pasiūlyti ir virtualioj aplinkoje, t.y. jie padidino savo veiklos mastą, kuris duoda pranašumo prieš konkurentus. Įvertinus tai, kad dabar naujoji karta internetines paslaugas naudoja savo kasdieniniame gyvenime labai dažnai, įmonė gavo galimybę daugiau uždirbti.

Marketingo analizė draudimo tarpininkavimo paslaugos. (2016 m. Balandžio 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-analize-draudimo-tarpininkavimo-paslaugos.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 12:06