Marketingo analizė lagaminai


Delsey lagaminai. Delsey lagaminu patvarumas. Lagaminai delsey. Delsey ar samsonite palyginimai. Carlton lagaminai.

Marketingo savarankiškas darbas. Įvadas. Produktas. Produkto papildoma nauda. Produkto forma, vaizdas. Lagaminų asortimentas. Prekių grupė, kuriai priskiriama analizuojama prekė. Prekės privalumai ir trūkumai lyginant su „ SAMSONITE “ lagaminais. Kainodara. Pagrindiniai tikslai, nustatant „Carlton“ lagaminų kainas. Lagaminų įsigyjimas. Lagaminų palyginimas su tiesioginiu konkurentu „Delsey“. Paskirstymas. Pagrindiniai „Carlton“ lagaminų ofisai. Pristatymas į namus. Prekių gražinimas. Rėmimas. Lagaminų reklamavimas. Pardavimo skatinimas. Išvados. Naudota literatūra. Priedai.


Lagaminai yra gana populiari prekė, nes jie yra naudingi kiekvienam žmogui. Jie pasižymi naudingumu bei patogumu. Lagaminų asortimentas yra be galo didelis, todėl kiekvienas gali išsirinkti sau tinkantį bei patinkantį variantą.

Savarankiško darbo tikslai:

1. Išmokti apibūdinti ir paaiškinti marketingo komplekso struktūrinius elementus.

2. Analizuoti ir vertinti marketingo komplekso privalumus ir trūkumus.

Savarankiško darbo užduotis:

Atlikti „Carlton“ lagaminų marketingo komplekso vertinimą apie produktą, kainodarą, paskirstymą ir rėmimą.

Marketingo analizė lagaminai. (2014 m. Sausio 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-analize-lagaminai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 02:30