Marketingo analizė Rokiškio sūris


Marketingo referatas. Įvadas. Ab „Rokiškio sūris“ charakteristika. Produktas. Esminis produktas. Esamas produktas. Išplėstas produktas. Paskirstymas. Kainodara. Kaštai. Paklausa. Konkurencija. Organizacija. Rėmimas. Reklama. Asmeninis pardavimas. Ryšiai su visuomene/populiarinimas. Pardavimų skatinimas. Išvados. Literatūros sąrašas.


Mūsų nagrinėjamos bendrovės sėkmė besąlygiškai priklauso nuo vartotojų poreikių ir norų. Organizacija, suinteresuota vartotojų elgsenos poveikiu, stengiasi suprasti elgsenos motyvus ir juos įtakoti palankiais rinkodaros sprendimais, vartotojų švietimu, ryšių su vartotojais rinkodaros įgyvendinimu ir jų teisių apsaugojimu.

Tyrimo objektas – AB „Rokiškio sūris“ fermentinių sūrių marketingo komplekso analizė.

Darbo tikslas – aprašyti AB „Rokiškio sūris“ marketingo kompleksą.

Darbo uždaviniai:

○ apžvelgti AB „Rokiškio sūris“ charakteristiką;

○ aprašyti pasirinktą AB „Rokiškio sūris“ produktą;

○ aptarti pasirinkto produkto paskirstymą;

○ apžvelgti AB Rokiškio sūris“ kainodarą;

○ aptarti pagrindinius rėmimo klausimus.

Darbo rezultatas – apžvelgta AB „Rokiškio sūris“ charakteristika, išanalizuotas produktas, paskirstymas, kainodara, reklama.

  • Marketingas Referatai
  • 2014 m.
  • 16 puslapių (3065 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 430 KB
  • Marketingo analizė Rokiškio sūris
    10 - 3 balsai (-ų)
Marketingo analizė Rokiškio sūris. (2014 m. Birželio 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-analize-rokiskio-suris.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 22:31