Marketingo analizė Rūta


Marketingo analizė. UAB „Rūta“. Įmonės produkcija. Dabartinė įmonės kryptis ir verslo šakos tendencija. Svarbiausi pokyčiai, pažanga. Inovacijos. Gamybos įrenginių išsidėstymas. Valdymas. Įkūrimo aplinkybės. Verslo planavimas ir plėtros perspektyvos. Reklama ir rinkodara. Darbuotojai. Skaičius. Kompetencija. Patirtis. Atsakomybė ir organizacinė struktūra. Nuosavybė. Veikla. Informacijos technologijos. Žmogiškieji ištekliai – valdymas. Gamyba. Kontrolės priemonės. Apskaitos sistema.


Pradėta naudoti daug naujausių netradicinių žaliavų (natūralios žiedadulkės, pasiflorų tyrė, maskarponės sūris). Taip pat, fabriko meistrų sukurti želė saldainiai su aktinidijomis, juodaisiais serbentais, šermukšniais, moliūgais ir šaltalankiais. Naudojamas natūralus tirštiklis – pektinas, absorbuojantis toksinus ir padedantis juos pašalinti iš organizmo. Kalbant apie technologijas, įmonėje buvo įdiegta inovatyviausia maisto saugos ir kokybės vadybos sistema, sertifikuota pagal tarptautinių standartų reikalavimus. Ir, žinoma, pačiai “RŪTOS” produkcijai gaminti yra naudojama naujausi technologiniai įrengimai.

  • Marketingas Analizės
  • 2014 m.
  • 5 puslapiai (965 žodžiai)
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 52 KB
  • Marketingo analizė Rūta
    10 - 3 balsai (-ų)
Marketingo analizė Rūta. (2014 m. Balandžio 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-analize-ruta.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 12:42