Marketingo analizė


Marketingo analizė. Įžanga. Rinkodaros kompleksas ir koncepcija. Rinkos tyrimas. Mikro aplinka ir jos elementai. Makro aplinka ir jos elementai. Konkurentų analizė. Rinkos segmentavimas. Vartotojo elgesys. Prekės politika. Kainos politika. Pateikimo politika. Rėmimo politika. Išvados. Naudota literatūra. Priedai.


Uždaroji akcinė bendrovė ”Bandelės”, gaminanti įvairius miltinius gaminius, gamindama savo produkciją sieks sėkmingai įsitvirtinti šiuolaikinėje rinkoje ir prisitaikyti prie nuolat kintančių jos sąlygų, patenkinant vartotojų poreikius ir siekiant kuo didesnių pardavimų didinant savo pelną, mažinant išlaidas ir nepatiriant nuostolių.

Darbo tikslas: uždaros akcinės bendrovės „Bandelės“ rinkodaros analizė.

Darbo uždaviniai tikslui pasiekti:

1.Nurodyti rinkodaros komplekso elementus ir nustatyti koncepciją;

2.Atlikti rinkos tyrimą;

3.Išanalizuoti mikro ir makro aplinkas;

4.Išanalizuoti konkurentus;

5.Atlikti rinkos segmentavimą;

6.Išanalizuoti vartotojų elgesį;

7.Išanalizuoti prekės politiką;

8.Išanalizuoti kainos politiką;

9.Išanalizuoti pateikimo politiką;

10.Išanalizuoti rėmimo politiką.

Darbo metodai: informacinių šaltinių analizė, stebėjimas, anketinė apklausa.

  • Marketingas Analizės
  • 2013 m.
  • 26 puslapiai (2806 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 4265 KB
  • Marketingo analizė
    10 - 3 balsai (-ų)
Marketingo analizė. (2013 m. Gruodžio 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 21:43