Marketingo aplinka


Rinkodaros aplinka. Marketingo aplinkos. Marketingo aplinkos analize. Marketingo aplinka referatai. Kanceliarines prekes marketingo aplinkos analize. Marketingo aplinka tai. Rinkodros aplinka. Gamtine aplinka marketingas. Marketingo apibrezimu ivairove. Rinkodaros aplinkos analizė.

Marketingo referatas. Įvadas. Ekonominė aplinka. Politinė-teisinė aplinka. Mokslinė - technologinė aplinka. Socialinė-kultūrinė aplinka. Gamtinė aplinka. Išvados. Literatūra. Žodis “marketingas” kilęs iš anglų kalbos žodžio “market”, reiškiančio rinką. Todėl aišku, kad jis įvardija veiklą, susijusią su rinka.


Žodis marketingas kilęs iš anglų kalbos žodžio market , reiškiančio rinką. T marketingas – tai poreikių išsiaiškinimo ir jų tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo bei įgyvendinimo procesas, padedantis siekti žmogaus ar org marketingas – tai valdymo funkcija, organizuojanti ir orientuojanti komercinę veiklą, susijusią su perkamosios galios įvertinimu ir jos pavertimu efektyvia paklausa, siekti numatyto pelno ar kito kompanijos iškelto tikslo.

Marketingas – tai prekių, paslaugų ir idėjų mainų, atitinkančių individų ir organizacijų tikslus, tokia marketingo apibrėžimų įvairovė rodo ne tik marketingo sampratos platumą, bet ir šios koncepcijos lankstumą ir nuolatinį vystymąsi.

Kai marketingo žinios nukreipiamos visuomenės ar šalies ekonominėms problemoms spręsti, laikoma, kad tai yra makromarketingas.

Marketingo kompleksas veikia tam tikroje aplinkoje. Kad marketingo veiksmai būtų efektyvūs, būtina atsižvelgti į joje besireiškiančias jėgas. Šios jėgos lemia galimų marketingo veiksmų kryptis ir ribas. Firma turi palyginti mažai galimybių veikti šią aplinką. Todėl jos pagrindinis tikslas – laiku išsiaiškinti apliekonomika yra sudėtinga ir dinamiška sistema. Ji vystosi pagal savo dėsnius, į kuriuos būtina atkreipti dėmesį, formuojant marketingo kompleksą.

Ekonominė aplinka – tai marketingo makroaplinkos komponentas, apimantis visuomenės struktūrų ekonominę veiklą ir kintantis pagal tam tikrus dėsnius.

Ekonominė aplinka marketingo kompleksą daugiausia veikia per perkamosios ekonominis vystymasis vyksta ciklais, iš kurių kiekviename išskiriamos keturios fazės: krizė, depresija, pagyvėjimas ir pakilimas.

Kiekvienoje fazėje pirkėjų elgesys yra skirtingas, todėl skirtinga turi būti ir marketingo veikla. Planuojant marketingo veiksmus, labai svarbu teisingai nustatyti, kokioje fazėje yra ekonomika ir kokios situacijos vystymosi perspektyvos. Didžiausias noras pirkti esti ekonomikos pakilimo fazėje. Kitose fazėse, ypač smukimo, pirkėjai linkę atsisakyti ne ypač būtiniausių pirkinių. Jie jaučiasi nesaugiai, todėl stengiasi taupyti.

Kylant kaupimo lygiui, mažesnė pajamų dalis lieka pirkimui, todėl mažėja perkamoji galia. Šioje situacijoje reikalingos aktyvesnės marketingo pastangosinfliacinių reiškinių poveikis perkamajai galiai ir pirkėjų elgesiui yra prieštaringas ir paprastai reiškiasi subjektyviu situacijos vertinimu. Mažėjant pinigų vertei, net nominalus pajamų augimas gali nereikšti perkamosios galios didėjimo.

Marketingo aplinka. (2011 m. Birželio 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-aplinka.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 16:28