Marketingo aplinkos analizė. Maggi Idea


Marketingo aplinku analize. Atvejo analize marketingas. Paslaugu rinkodaros atvejo analizes pavyzdziai. Rinkodaros aplinka. Rinkodaros aplinkos analize. Maggi idea padazai. Marketingo aplinku analizes aktualumas. Autoserviso marketingo aplinkos analizė. Rinkodaros analizės aktualumas. Rinkodaros aplinkos analizė apklausa.

Ekonomikos analizė. „maggi“ vardas jau daugiau nei šimtmetį simbolizuoja puikius patiekalus, pomėgį virti ir modernius maisto produktus. Julius michael johann maggi padėjo pamatinį akmenį pasaulinio garso firmai. Jis siekė sukurti tokį maisto produktą, kuriame būtų gausu maistingųjų medžiagų ir kuris būtų nebrangus bei galėtų pakeisti mėsą. Kryptingai siekė savo užsibrėžto tikslo. Taip atsirado sriubos, padažai, įvairių rūšių sultiniai, bulvių košė ir daug kitų skanių bei greitai paruošiamų produktų. J. Maggi gerai suprato, kad verslo sėkmę lemia ne tik įdėtas kapitalas ir gera produkcija. Temos aktualumas. Darbo tikslas. Uždaviniai. Tyrimo metodas – atvejo analizė. Marketingo aplinkos analizė. Makroaplinka. Ekonominė aplinka. Socialinė-kultūrinė aplinka. Politinė-teisinė aplinka. Mokslinė-technologinė aplinka. Mikroaplinka. Vartotojas. Konkurentai. Literatūra.


maggi vardas jau daugiau nei šimtmetį simbolizuoja puikius patiekalus, pomėgį virti ir modernius maisto produktus. 1872 J. Žmones ir prekybininkus reikia informuoti apie naujus produktus, įrodyti, kad jie yra kokybiški. Julijus maggi nepasitikėjo atsitiktinumu ir jau nuo pat pradžių pradėjo modernią reklamos kampaniją. Ypatingas dėmesys buvo skiriamas prekės apipavidalinimui, pakuotei, prekės išskirtinumui. Todėl suprojektavo unikalų rudą aukštu kaklu buteliuką prieskoniams, kurio išskirtinės formos neįmanoma sumaišyti su niekuo kitu. Vykdant reklaminę kompaniją suformuojama maggi produkcijos etikečių spalvos: raudona ir geltona, kurios ir dabar yra firminės maggi spalvos.

1947 metais juliaus maggi kompanija susiliejo su korporacija nestlé . Ir iki šiol jis priklauso nestle kompanijai, kaip vienas iš jos valdomų prekės ženklų.

1974 m. maggi fix produktai – tai visiškai nauja kulinarinių produktų ir maisto paruošimo priedų karta: vartotojui pasiūlomas receptas, garantija, kad jam pasiseks. Šiame darbe subjektyviai teigiama, kad tai maggi idėjos pirminis variantas. 2009 m. Pradedama aktyvi reklaminė kompanija, naujai sukurtam produktui – maggi idėja . Mes sutapatiname su maggi fix .

maggi idėjos reklamos per televiziją (lnk kanalu) dažniausiai transliuojamos popietinių serialų metu, ir vėlesnių laidų laiku. Taip pat reklamuojama ir spaudoje, skirtoje moterims (žurnalas ji ). Galima išskirti šūkį – tiesiog išsirinkite receptą, pridėkite keletą šviežių produktų, skirkite truputį savo laiko - ir jūsų šeima džiaugsis gardžiu patiekalu! .

šio produkto pasirinkimą lėmė reklaminė įtaka, joje vartojamos asociacijos, produkto paprastas ir efektyvus naudojimo būdas bei asmeninė patirtis išbandant produktą.

Temos aktualumas. Šiuolaikinis gyvenimo tempas padiktuoja ir greitus sprendimus virtuvėje. Ieškoma greitai paruošiamo maisto ir kokybę garantuojančio recepto. Ką ir garantuoja maggi idėja – kiekvienam atvejui suderintas prieskonių mišinys.

Makroaplinka – tai visuma išorinių jėgų, kurios tam tikroje teritorijoje veikia įmonės marketingo sprendimus ir kurioms ji tiesiogiai negali daryti įtakos. Marketingo makroaplinkoje išskiriami keli elementai, kurie savo ruoštu taip pat yra tam tikros aplinkos.

  • Ekonomika Analizės
  • 2010 m.
  • 8 puslapiai (1583 žodžiai)
  • Ekonomikos analizės
  • Microsoft Word 18 KB
  • Marketingo aplinkos analizė. Maggi Idea
    10 - 1 balsai (-ų)
Marketingo aplinkos analizė. Maggi Idea. (2010 m. Lapkričio 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-aplinkos-analize-maggi-idea.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 01:55