Marketingo aplinkos analizė


Marketingo aplinka. Marketingo mikro ir makro aplinka. Marketingo aplinkos tyrimas. Rinkodaros aplinkų analizė. Mikro ir makro aplinkos veiksniai. Marketingo aplinku analize. Makro analize. Imones marketingo aplinkos analize. Lietuvos marketingo aplinka. Imones tyrimas mikro ir makro aspektais.

Vadybos kursinis darbas. Marketingo aplinkos analizė individualioje įmonėje. Įvadas. Marketingo aplinka teoriniu aspektu. Marketingo samprata ir esmė. Įmonės marketingo aplinka. Įmonės makro aplinka. Įmonės mikro aplinka. Marketingo kompleksas. Marketingo aplinkos analizė. Darbo metodikos ir priemonių analizė. Individualios įmonės charakteristika. Individualios įmonės makro aplinka. Individualios įmonės mikro aplinka. Ssgg analizė. Išvados ir rekomendacijos. Informacijos šaltinių sąrašas.


Darbo tikslas: Išanalizuoti individualios įmonės marketingo aplinką.

Darbo uždaviniai:

Išanalizuoti marketingo aspektus teoriniu aspektu.

Pateikti darbo metodikas ir aprašymą.

Supažindinti su individualia įmone „Merkys“.

Išnagrinėti individualios įmonės mikro ir makro aplinkas.

Pateikti išvadas ir rekomendacijas.

Išanalizavus įvairią literatūrą galima teigti, kad marketingas (angl. marketing – prekyba) – pažodžiui reiškia prekybinė veikla. Tačiau daugelis dabar naudojamų marketingo apibrėžimų jau seniai peraugo šią pažodinę reikšmę.

Remiantis šiuo darbu, daroma išvada, kad marketingo sukurtas nematerialus turtas marketingo veiklą susieja su įmonės vertės kūrimu, pinigų srautų charakteristikos, kaip vertės veiksniai, tiksliausiai gali atspindėti tiek marketingo, tiek finansų valdymo sprendimų poveikį įmonės vertės kūrimui. Marketingo aplinkos analizė.

Makroaplinka – tai visuma išorinių jėgų, kurios tam tikroje teritorijoje veikia įmonės marketingo sprendimus ir kurioms ji tiesiogiai negali daryti įtakos.

Mikro aplinka – tai visuma išorinių jėgų, kurios veikia įmonės marketingo sprendimus, tačiau kurioms ji gali daryti tam tikrą įtaką.

Marketingo kompleksas – tai visuma tarpusavyje susijusių veiksmų bei sprendimų, leidžiančių patenkinti vartotojų poreikius ir pasiekti įmonės marketingo tikslus.

Individuali įmonė „Merkys“ neribotos civilinės atsakomybės privatus juridinis asmuo. Įmonės veiklos tikslas yra nuostatuose numatytos veiklos organizavimas ir pelno siekimas.

Įmonės veiklą tiesiogiai įtakoja tiek makro tiek mikro veiksniai.

Marketingo aplinkos analizė. Marketingo makro aplinką būtina analizuoti norint laiku reaguoti į jos pokyčius, nes šių veiksnių ignoravimas gali sukelti nepageidaujamus padarinius.

Įmonėje menkai naudojamasi informacinių technologijų teikiamomis galimybėmis, kurias reikėtų pakeisti naujomis, tada padidėtų apyvarta, pagerėtų teikiamų paslaugų kokybė.

I. Į. „Merkys“ norėdamas išsilaikyti šiandieninėje rinkoje, privalo orentuotis į vartotoją. Jam suteikti pačias geriausias paslaugas, kurias teikia įmonė.

Įmonė turėtu savo darbe įdiegti modernias darbo organizavimo ir procesų valdymo technologijas, tada savo klientams galės pasiūlyti ypatingai mažas ir patrauklias parduodamų prekių kainas.

Marketingo aplinkos analizė. (2012 m. Rugsėjo 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-aplinkos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 10:43