Marketingo darbas apie Crocks ir MBT avalynę


Mbt batai. Crocs aprasymas imones analize. Mbt akcijos lietuvoje 2013m. Avalynes pozicionavimas.

Marketingo savarankiškas darbas. Marketingo ir vadybos darbas,kuriame analizuojami crocs batai,jų pozicionavimas rinkoje,rėmimo veiksmų analize. Įvadas. „crocs“ ir „mbt“ avalynės pozicionavimas lietuvos rinkoje. „crocs“ ir „mbt“ avalyne prekiaujančių organizacijų rėmimo veiksmų analizė. Akcijos, televizinės reklamos, vykdomos lietuvoje, siekiant pritraukti pirkėjus. Organizacijos prekiaujančios crocs ir mbt (masai barefoot technology) avalyne. Nurodytųjų organizacijų esminiai tikslai, remiantis organizacijos tikslų sistema. Organizacijų prekiaujančių crocs ir mbt avalyne vertybės ir kitos organizacinės kultūros pasireiškimo charakteristikos. Literatūros sąrašas.


4) Neslystantis padas – patogiau bei saugiau vaikščioti ant slidžių paviršių.

Šiuos unikalius MBT batus Šveicarijos inzinierius Karl Muller 1996 metais sukūrė ir užpatentavo.

Stengtis pabrėžti kokią nors prekės savybę arba jos teikiamą naudą.

Crocs bateliai yra universalūs,pritaikyti vyrams,moterims ir vaikams. Tinkami įvairaus amžiaus žmonėms. Sau tinkamus batelius gali rasti įvairaus charakterio žmonės, vieniems žmonės gali patikti spalvingumas ir formos įvairumas, o kitas žmogus gali dairytis neišsiskiriančių iš minios crocsu.

MBT avalynė išsiskiria savo ortopedinemis savybemis. Bateliai turi savitą pado formą, jis yra išlinkęs. Šių MBT batelių tipo dėka yra sužadinama raumenų veikla, gerinama savijauta. Ši avalyne padeda ne tik pedoms, bet ir visam jūsų kūnui. Rinkoje tokie unikalūs bateliai yra vieninteliai, todėl jie ypatingai išsiskiriantys.

Geografinis segmentavimas. Crosc ir MBT avalynė pritaikyta ir miesto ir kaimo gyventojams. Šie laisvalaikio bateliai tinkami tiek kaimo žmonėms darbuojantis ūkyje, tiek miesto žmonėms skubantiems atlikti kasdienius darbus.

Demografinis segmentavimas. Crosc ir MBT bateliai pritaikyti visoms lytims ir visoms amžiaus grupėms. Šių batelių asortimentas yra labai platus, galima rinktis iš įvairiausių formų ar spalvų. Galima skirstyti pagal šeimos gaunamas pajamas, kadangi šie batai yra pakankamai brangūs. Ir ne kiekvienas žmogus gali leisti nusipirkti šiuos originalius Crosc bei MBT batus.

Psichologinis segmentavimas. Skirstoma pagal charakterio - asmenybės bruožus, taip pat elgsenos požymiai, nes kaip kuriems žmonėms Crosc avalynė gali atrodyti kaip paprasti kaliošai, o MBT netraukiantys akies ir kainuojantys nemažai pinigų. Pagal bruožo savybes vieni renkasi ryškius ir spalvotus Crosc batus, o kiti ieško paprastų ir neiššaukiančių. Taip pat ir su MBT avalyne.

Lietuvoje labiausiai paplitusi ir populiariausia šiuolaikiškaisiais crocs prekiaujanti įmonė yra open24.lt. Ji turi tiek savo organizacijos padalinius Lietuvos didžiujų miestų „ Akropoliuose „ taip pat ir internetinę parduotuvę.Ši įmonė siekant prisivilioti klientus naudoja rėmimo priemonę – pardavimų skatinimą. Pardavimus open24.lt skatina įvairiausiomis akcijomis, nuolaidomis, gamina įvairius kuponus siūlančius akcijas. Taip jie didina konkurencingumą su kitomis panašiomis prekėmis prekiaujančiomis įmonėmis ir pritraukia klientų.Crocs avalynė taip pat labai plačiai reklamuojama televizijoje. Kiekvieną dieną galime išvysti šiuos laisvalaikio batelius per televizijos ekranus. Reklama visada būna spalvinga ir įtikinanti. Pabrėžiamas Crocs‘u universalumas ir funkcionalumas, o tai traukia potencialaus kliento akį.

Marketingo darbas apie Crocks ir MBT avalynę. (2013 m. Balandžio 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-darbas-apie-crocks-ir-mbt-avalyne.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 08:13