Marketingo darbas Kompiuteris


Marketingo referatas. Pasirinkto produkto pristatymas. Mokslinė -technologinė aplinka. Ekonominė aplinka, gamtinė aplinka, socialinė – kultūrinė aplinka. Politinė – teisinė aplinka, konkurentinė aplinka. Pirkėjai, konkurentai, partneriai. Prekės lygmenys. Klasifikavimas, asortimento gylis ir plotis, produkto gyvavimo ciklas. Kainodaros tikslo identifikavimas ir pagrindimas, Paklausos ir pasiūlos elastingumo apibūdinimas. Naudojimo kainų ir nustatymo metodo identifikavimas, produkto kainodaros vieta „Kaina/kokybė“. Produkto paskirstymas, Pardavimų skatinimas, reklama, populiarinimas – ryšiai su visuomene. Produkto swot (ssgg) analizė.


1833m. sukurta pirmoji programuojama skaičiavimo mašina.

1890m. Suprojektuota gyventojų surašymo duomenų apdorojimo mašina, vadinama tobuliatoriumi.

1939m. Sukūrė pirmojo kompiuterio projektą, kuris vadinosi ,,ABC“ ir buvo skirta studentų moksliniams darbams.

1945m. Pasirodo pirmasis elektroninis kompiuteris ,,ENIAC“.

1965-1980m. IBM S/360, B2500 – tai mašinos, kuriose naudojamos integrinės mikroschemos, sukuri primieji : mikroprocesorius, mikrokompiuteris, asmeniniai kompiuteriai ( Kenbak, Apple).

1980-1990m. – CRAY1- šios kartos kompiuteriuose naudojamos didžiosios ir superdidžiosios integrinės mikroschemos. Atsiranda kosminio ryšio kompiuterių tinklai.

Vėliau atsirado nešiojami kompiuteriai ir planšetės.

1994 metais JAV įstojus į karą ir pasiūlius Amerikos prezidentui savo paslaugas, firma IBM pagamino galingą kompiuterį ,,Mark-1‘‘. Nuo to laiko atsirado labai palanki situacija vystytis šiai technologijai. O nuo 1990 metų atsiradus naujai architektūrai, pereinama prie duomenų srauto principo, manipuliuojančių dugiau nei 500 lygiagrečiai veikiančių procesorių. Tuo metu buvo realizuojamos labai aukšto lygio programavimo kalbos, kaip – Lisp, Ada ar Prologas, taip pat ir bendravimas operatoriaus kalba. Iš esmės pasikeitusi ekonomika, leido tobulėti technologijų pasaulyje ir sukurti dirbtinio intelekto kompiuterius.

Gamtinė aplinka šiam verslui nedarė didelės įtakos, kadangi gamtiniai ištekliai nėra esminis rodiklis šiame versle.

Gyvenimo stiliaus platformos kompiuteris užtikrina puikias galimybes naudotis pasauliniu tinklu, žiūrėti televiziją ir įrašinėti laidas, filmus, dirbti su failais, redaguoti juos, naudoti jį kaip namų kiną, žaisti negalingus žaidimus. Toks kompiuteris užima mažai vietos, turi didelės įstrižainės ekraną. Tokie kompiuteriai iš dalies mūsų visų gyvenima palengvino, nes visą informaciją kurios mums reikia mes galime rasti internete. Mano nuomone dar po 10 metų kompiuteriai taps viena iš svarbiausių žmonių bendravimo priemonė, kuri bus dar labiau patobulinta. Ir be kurios žmonės neįsivaizduos savo gyvenimo.

Šiam verslui politinė aplinka įtakos neturi, o teisinė aplinka yra palanki, kadangi nebuvo jokių įstatymo draudžiančių gaminti kompiuterius.

Šiandien komiuterių pramonės konkurentinė aplinka yra labai didelė, ir gan didelę rinkos dalį užima tokios aukštos kokybės kompiuterių firmos kaip :

  • Marketingas Referatai
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 12 puslapių (2076 žodžiai)
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 114 KB
  • Marketingo darbas Kompiuteris
    10 - 9 balsai (-ų)
Marketingo darbas Kompiuteris. (2015 m. Lapkričio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-darbas-kompiuteris.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 02:32