Marketingo e-priemonės įmonėje Maxima


Marketingo kursinis darbas. Maxima lt, Uab įmonės charakteristika. E- verslo procesai, priemonės, kurie vyksta įmonėje. E-priemonių įmonėje "MAXIMA LT, Uab" vertinimas. Konkurentų analizė (įmonės konkurencinės aplinkos analizė). E-priemonių vertinimo kriterijai. Maxima lt, Uab ssgg analizė. Rekomendacijos.


Šiais laikais neįmanoma apseiti be e- priemonių. Visos viešos įstaigos, privačios įmonės, individualia veikla užsiimantys žmonės naudojasi internetu. Tai yra neatsiejama darbo dalis, norint bendrauti su tiekėjais, naudotis reklamos paslaugomis. Visiems yra reikalingas elektroninis paštas, elektroninė bankininkystė, socialiniai tinklalapiai, taip pat įmonių tinklalapiai, norint reklamuoti savo produktus ar paslaugas.

MAXIMA LT, UAB taip pat ne išimtis. Šiai didmeninės ir mažmeninės prekybos tinklo lyderei internetas yra labai svarbus. Daug su darbu susijusių klausimų yra vykdoma elektroniniu paštu, įmonė turi savo internetinį puslapį www.maxima.lt , taip pat įmonė turi savo internetinį puslapį, kuriame vyksta vidinė komunikacija www.amigo.lt , MAXIMA LT, UAB naudojasi ir elektronine bankininkyste, bei socialiniais tinklalapiais.

Šiame darbe apžvelsiu:

•Įmonės charakteristika

•E- verslo procesus

•Įmonės konkurentų analizę

•Naudojamas e- priemones

•Įmonės SSGG analizę

Marketingo e-priemonės įmonėje Maxima. (2015 m. Vasario 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-e-priemones-imoneje-maxima.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 11:36