Marketingo egzamino špera


Marketingo egzamino klausimai. Marketingo egzaminas. Marketingas egzaminai. Marketingo valdymo egzaminas. Paslaugu marketingas speros. Marketingo koliokviumas. Marketingo spera. Rinkodaros spera. Marketingas spera. Marketingo testai.

Ekonomikos Špera. Prekės identifikavimas. Geriausias yra prekės ženklas. Kaina. Paklausa. Pasiūla. Prekės kaštai yra. Kainos nustatymo metodai. Dažniausiai daromos šių rūšių nuolaidos. Biržos yra keturių rūšių. Pasiskirstymo kanalo pasirinkimui įtakos turi šie veiksniai. Reklama.


Mokėjimo – mokėjimo nuolaidos skatina kuo greičiau apmokėti įmonei sąskaitą už pristatytas prekes.

kintamieji – tai išlaidos medžiagoms, žaliavoms, elektros energijai ir šilumai, technologijai, darbininkų darbo užmokesčiui ir t.t.

pastovieji – tai išlaidos administracijos darbuotojų darbo užmokesčiui, pardavimo išlaidos, išlaidos patalpų apšvietimui bei kt. Kurios nesikeičia kintant gamybos apimčiai.

Atsargų sudarymo sistema – būtina sąlyga siekiant išlyginti prekių gamybos ir jų paklausos bei vartojim0 laiko skirtumus.

  • Ekonomika Šperos
  • 2010 m.
  • 4 puslapiai (2362 žodžiai)
  • Ekonomikos šperos
  • Microsoft Word 21 KB
  • Marketingo egzamino špera
    10 - 1 balsai (-ų)
Marketingo egzamino špera. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-egzamino-spera.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 11:56