Marketingo esmė ir aplinka


Marketingo skaidrės. Marketingo esmė ir aplinka. Paruošė Silvija Sokolovaitė. Planas. Marketingo tikslas ir strategija Marketingo principai Marketingo aplinka. Marketingo tikslas ir strategija. Marketingas – tai poreikių išsiaiškinimo ir jų tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo bei įgyvendinimo procesas. Marketingo tikslas. Marketingo tikslas – surasti vartotojus ir įtikinti juos pirkti ir naudoti prekę. Marketingo strategija. Marketingo strategija - surasti ir patenkinti vartotojo poreikius. Marketingo principai. Tikslumo principas Tikslo principas Trejopos orientacijos principas Adaptacijos principas. Marketingo aplinka – tai visuma už įmonės ribų veikiančių jėgų. Makro- ir mikroaplinka. Makroaplinka – tai. Makroaplinka. Ekonominė aplinka Socialinė ir. Ekonominė aplinka. Ekonominė aplinka – tai marketingo makroaplinkos elementas. Išvados. Marketingas yra visa tai, kas susiję su Jūsų klientu. Literatūros šaltiniai. Kotler, Philip (1967).  Marketing Management Analysis.

  • Marketingas Skaidrės
  • 2015 m.
  • Lietuvių
  • 13 puslapių (264 žodžiai)
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 87 KB
  • Marketingo esmė ir aplinka
    10 - 8 balsai (-ų)
Marketingo esmė ir aplinka. (2015 m. Gruodžio 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-esme-ir-aplinka.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 20:09