Marketingo formos


Ekonomikos referatas. Įvadas. Pardavimų formos prekyboje. Marketingo koncepsija teigia, kad pardavimas yra marketingo sudedamoji dalis. Taigi įmonėms privalu atlikti daugiau nei leidžia paprastas pardavimo ir marketingo veiklų kordinavimas. Įmonės vadovybė turi visiškai integruoti abi šias funkcijas.


Marketingo koncepsija teigia, kad pardavimas yra marketingo sudedamoji dalis. Vienas iš būtinų marketingo koncepsijos sėkmingo įgyvendinimo veiksnių – įmonės vadovų sugebėjimas efektyviai integruoti pardavimą, pagrindinę pajamas generuojančią veiklą.

Kiekviena įmonė, vystydama pardavimo veiklą, siekia tam tikrų tikslų, todėl jiems įgyvendinti turi būti sukurtas veikos planas, Pardavimo strategija ir taktika. Norėdamas sėkmingai konkuruoti rinkoje, įmonė turi savo tikslus ir strategiją pagal tikslų medį detalizuoti į funkcinių padalinių ( gamybos, marketingo, finansų, personalo, kokybės) tikslus. Padaliniai savo ruožtu numato funkcines strategijas tiems tikslams pasiekti. Pardavimo vadovai nustato tikslus, strategijplačiausiai paplitęs pirkėjų ir klientų aptarnavimas – įvairių kontaktų palikimas : tiek tiesioginių, tiek netiesioginių. Patys terminai ,, tiesioginis pardavimas ,, ir ,, netiesioginis pardavimas ,, savarankiškvisos formos, kontakto savybės, klientų aptarnavimo ypatumai sujungiami į pardavimo tipus. Pardavimo tipų parametrai identifikuojami tokioplataus asortimento, gerai atitinkančios kokybės ir kainos ryšį, tokių prekių įsigyti galima su nuolaida ( savitarnos parduotuvėse – praktiškiems ir skubantiems pirkėjams).

Prekės atsargai ar skirtos remontui ( parsduotuvėse su prekystaliais - ,, techniškiems,, ir nagingiems pirkėjams).

Prekės, pateiktos kataloguose, kurių asortimentas ir kainos tam tikrą ir laiką gali būti nekeičiami, skirtos pirkėjams, nemėgstantims lankytis parduotuvėse ir bendrauti. Tai .

Impulsyvios paklausos prekės, joms nereikia ypatingo apsisprendimo, inicijuojamos prekės ( teleprekyboje – nepraleidžiantys palankaus momento ).

Atitinkančios pagal pajamas aukštos socialinės grupės vartotojų reikalavimus prekės, teikiamos su papildomomis paslaugomis ir aptarnaujant ( kai parduoda grupė ir parduodant namie – elitiniams pirkėjams).

Techniškai sudėtingos arba atliekančios specifines funkcijas prekės ( kai parduodant namie – elitiniams pirkėjams).

Techniškai sudėtingos arba atliekančios specifines funkcijas prekės ( prekyboje per pardavėją, konsultantą – profesionaliems pirkėjams).

Prekių biržose prekės paprastai parduodamos unifikuotos pagal kokybę, standartizuotos pagal apimtį ( lotus ), lengvai kotiruojamos, turinčios stabilių savybių, nereaguojančios į madą.

Marketingo formos. (2011 m. Birželio 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-formos.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 20:19