Marketingo geras konspektas


Marketingo konspektas.

Kiek turi konkretus produktas kainuoti? Kokį produktą galim pagaminti, esant tam tikrai kainai? Kokia kaina atitinka paskirstymo kanalą, kurį pasirenkame? Metodikų derinys duoda tinkamiausią rezultatą. Kaina glaudžiai susijusi su produkto kokybe. Jei kokybė vidutinė, tai yra 3 kainų lygiai 1) aukštas (kai paklausos bumas trumpalaikis). Tas pats produktas gali būti parduodamas skirtingomis kainomis, priklausomai nuo vartotojų grupės, regiono ir pan. Pateikimo/paskirstymo politika. Pagr. klausimas – kaip užtikrinti, kad produktas reikiamu kiekiu ir reikiamu laiku patektų į reikiamą vietą? Galimos priemonės - pasirinkti ir paruošti pateikimo kanalus. Pasirenkant pateikimo kanalus, reikia atsižvelgti į šiuos veiksnius 1 tradicinę šio produkto pirkimo vietą. Reklama ir pardavimo rėmimas. Svarbiausios reklamos priemonės TV, radijas, laikraščiai, žurnalai, plakatai ir kt. Planuojant reklamą, reikia numatyti 1 reklamos idėją, argumentus, atmosferą. Reikia atsakyti į tokius klausimus - ar reklama atitinka mūsų tikslus. Pardavimų skatinimo priemonės produkto prezentacija. Prekių gyvavimo ciklo stadijų apibūdinimas. Prekių gyvavimo ciklas.


Marketingo pagrindas – žmogaus reikmių tenkinimas. Esmė: gaminti reikia tik tai, ko reikia vartotojams. Reikmė – fiziologinio arba socialinio trūkumo pojūtis. Poreikis – tai reikmės specifinė forma, priklausanti nuo individo bendrosios kultūros lygio, atspindinti jo asmenybę. Vystantys visuomenei, auga ir poreikiai. Žmonių poreikiai yra beribiai – jie priklauso nuo finansinių galimybių. Belieka pasirinkti, kokius poreikius tenkinti.

PREKĖ – tai visa tai, kas gali tenkinti paklausą ir yra siūloma rinkai, siekiant pirkėją ar vartotoją:

Prekė yra paklausos tenkintoja, PASIŪLOS objektas. Prekė gali būti ne tik materialus objektas, bet ir idėjos, veiklos rūšys.

užkertamas kelias naujoms prekėms atsirasti.

PIRKĖJO RINKA susidaro, kai gamyba persiorientuoja į vartotoją. Pasidaro svarbu žinoti vartotojo poreikius, tik po to gaminti prekę. Taip gamyba ir realizavimas pirkėjo rinkoje tampa svarbiausiu marketingo veiklos turiniu.

Įmonės galimybes: finansinę padėti, personalą, patalpas, įrengimus, technologiją, ryšius su partneriais.

Išorės aplinką: politiką ir teisę, ekonomiką, demografinę padėtį ir kultūrą, mokslą ir techniką.

Konkurencinę aplinką: konkurenciją tarp prekių, konkurenciją tarp prekių rūšių ir konkurenciją dėl kliento pinigų.

Marketingo koncepcijos centre – vartotojų poreikių analizė ir jų tenkinimas.

Marketingas – įmonės veiklos ir pagamintos produkcijos realizavimo efektyvus organizavimas, orientuotas į vartotoją.

vartotojo elgesio tam tikrų savybių ugdymu.

Marketingo veikla tiesiogiai susijusi su prekių ir paslaugų nukreipimu į tikslinį vartotoją.

Svarbiausia marketingo užduotis – padėti įmonei didinti pelną.

pateikti gerą prekę (p – product),

tinkama kaina (p – price),

tinkamą kiekį (q – quantity),

tinkamu momentu (t – time),

tam tikroje vietoje (p – place),

suinteresuotam pirkėjui (p – promotion).

mokslas vadovauti įmonei, ūkinei veiklai ar net ekonomikai tokiu būdu, kad būtų pasiektas didžiausias efektyvumas, t.y. kad būtų geriausiai patenkinti vartotojų poreikiai naudojant mažiausiai materialių ir darbo išteklių;

įmonės veiklos organizavimo sistema, kurioje naudojami naujausi racionalaus valdymo būdai ir priemonės aukštam įmonės veiklos ir jos rezultatų efektyvumui bei konkurencingumui pasiekti;

vieninga įmonės veiklos organizavimo ir valdymo sistema, kurios tikslai yra: 1) užtikrinti maksimalų įmonės produkcijos realizavimą; 2) pasiekti aukštą eksporto operacijų efektyvumą; 3) išplėsti rinkos dalį;

valdymo ir organizavimo funkcijų vykdymas, nukreipiant prekių ir paslaugų srautus į segmentinį vartotoją;

verslo valdymas, kai organizuojamas prekių ir paslaugų kryptingas judėjimas iš gamintojo į vartotoją arba socialinis procesas, kurio metu – prognozuojama, išplečiama ir tenkinama prekių ir paslaugų paklausa, vykdant jų atnaujinimą, rėmimą ir realizavimą.

Mažmeninė prekyba (organizacijos arba žmonės, kurių veikla susijusi su prekių ar paslaugų pardavimu galutiniam vartotojui).

Didmeninė prekyba (organizacijos arba žmonės, įsigyjantys produkciją ir parduodantys mažmenininkams).

Gamintojas arba aptarnaujanti organizacija (gamina prekę arba teikia paslaugą).

Svarbu, kaip pateiksime prekę vartotojui jos dar nepagaminę. Turim žinoti būsimą vartotoją, produkcijos kiekius, gamybos išlaidas, kainą ir t.t.

Paskirstymo būdo pasirinkimas: gamintojas – didmenininkas – mažmeninė prekyba – vartotojai. Pateikiant prekes ar paslaugas gali dalyvauti ir agentai, doleriai bei privatinės parduotuvės. Esmė ta, kad yra be galo daug būdų, kaip prekes pateikti vartotojui, tačiau reikia išsirinkti geriausią.

Prekių judėjimas tarptautinėje rinkoje: gamintojas – tarpininkas eksportuotojas – tarpininkas importuotojas – tarpininkas didmenos atstovas – tarpininkas mažmenos atstovas – vartotojas (ilgalaikis tikslas); grandys trumpėja ir gamintojas gali perduoti produkciją ar paslaugas tiesiai vartotojui (trumpalaikis tikslas).

Marketingo funkcionavimo aplinka. Tai aktyvūs subjektai ir jėgos, esančios už firmos sienų ir veikiančios M tarnybų galimybes nustatyti ir palaikyti sėkmingo bendradarbiavimo ryšius su tiksliniais klientais. M aplinka yra kupina neaiškumų, nuolat keičiasi, uždeda firmai įvairių apribojimų ir todėl labai įtakoja firmų gyvavimą.

  • Marketingas Konspektai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 27 puslapiai (11605 žodžiai)
  • Marketingo konspektai
  • Microsoft Word 8428 KB
  • Marketingo geras konspektas
    10 - 2 balsai (-ų)
Marketingo geras konspektas. (2016 m. Vasario 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-geras-konspektas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 14:06