Marketingo idėja Automobilių kėbulo danga su „Ultra – ever dry“


Marketingo referatas.

Įvadas. Prekės charakteristika. „Ultra ever dry“ prekės charakteristika. „Ultra ever dry“ – revoliucija jūsų buityje bbeidarbo aplinkoje. Prekės rinkos segmentavimas. „Ultra ever dry“ prekės rinkos segmento geografinai požymiai. Kainos strategija. Kainos strategijos rinkos įvertinimas. Paskirstymo strategijos. „Ultra ever dry“ pateikimas. Tikslingi rėmimo veiksmai. Rėmimo veiksmų taikymas. Pasirinkta rėmimo priemonė. Televizijos reklama. Televizijos reklamos įkainiai. ‚išvados. Literatūros sąrašas.


Geografinis segmentavimas pagal regionus pasirinktai prekei įtakos neturi. Todėl, kad ir kur bebūtų žmogus, šią prekę gali naudoti.

Miesto dydis – vietovėse kur yra daugiau gyventojų, ten prekė labiau populiarinama ir yra didesnė prekės paklausa.

Gyventojų tankumas – miesto bei priemiesčio gyventojai labiau linkę domėtis naujovėmis, nei, kad kaimo gyventojai. Taip pat miestuose gyventojų skaičius yra žymiai didesnis nei kaimuose, todėl galime teigti, kad gyventojų tankumas turi įtakos rinkai.

Klimatas – klimato sąlygos neturi reikšmės prekės panaudojimui.

Amžius – šis produktas aktualesnis žmonėms nuo 20 m. iki pensijinio amžiaus.

Pajamų dydis – tai nėra pirmos būtinybės prekė, todėl jos nenaudos žmonės, kurie uždirba minimalų arba mažesnį, nei minimalų atlyginimą.

Darbo pobūdis – ši prekė gali būti reikalinga amatininkams, statybininkams, ūkininkams, tačiau šios prekės charakteristika yra plataus profilio, todėl negalime kategoriškai teigti, kad darbo pobūdis daro didelę įtaką.

Socialinė klasė – žemiausiosios klasės žmonės nesirinktų šios prekės, todėl, kad jų socialinė padėtis jiems to neleistų.

Asmenybės tipas – asmuo naudojantis šią prekę turėtų mėgti naujoves, bei norėti išbandyti naujai atsiradusias prekes, šie žmonės turi būti novatoriai.

Pasirengimo pirkti laipsnis – žmogus kuris turi daug informacijos apie prekę, žino jos panaudojimo galimybes pirks šią prekę.

Nuomonė apie produkciją – tam, kad pirkėjas įsigytų prekę, jis turi būti ja sužavėtas ar bent jau nusiteikęs teigiamai.

  • Marketingas Referatai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 15 puslapių (1324 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 423 KB
  • Marketingo idėja Automobilių kėbulo danga su „Ultra – ever dry“
    10 - 5 balsai (-ų)
Marketingo idėja Automobilių kėbulo danga su „Ultra – ever dry“. (2016 m. Birželio 13 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-ideja-automobiliu-kebulo-danga-su-ultra-ever-dry.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 22:37