MARKETINGO Įmonės marketingo kompleksas


Marketingo referatas.

Įvadas. Iį „širšė“ veiklos aprašymas. Marketingo komplekso elementai. Prekė. Kaina. Paskirstymas. Rėmimas Įšvados. Informacijos šaltinių sąrašas. Priedai.


Darbo tikslas: Išanalizuoti „Širšės“įmonės marketingo kompleksą.

Darbo uždaviniai:

Pristatyti indvidualią įmonę „Širšė“;

Aptarti marketingo komplekso elementų ypatumus teoriniu aspektu;

Pateikti marketingo komplekso elementų ypatumus remiantis IĮ „Širšė“ duomenimis;

Darbo objektas: Indvidualios įmonės „Širšė“ marketingo kompleksas;

Prekė – tai marketingo komplekso elementa, apimantis irsprendimus ir veiksmus, susijusius su pardavimo objekto kūrimu bei keitimu.

Prekių asortimentas – tai visų prekių ir prekių grupių, kurias parduoda įmonė, rinkinys.

Bendradarbiauja tik su atsakingai dirbančiais gamintojais iš užsienio ir Lietuvos. Įmonės asortimento nuolatiniai pirkėjai žino, kad bus ne tik maloniai aptarnauti, įsigys kokybiškų prekių, bet ir gaus naudingų patarimų. Įmonės savininkas ir darbuotojai supranta, kad nuo jų pastangų priklauso ne tik jų, bet ir jų klientų verslo sėkmė.

Tai pirmas ir labai svarbus marketingo komplekso elementas. Literatūroje teigiama, kad preke galime laikyti daiktą, kuris gali būti parduodamas rinkoje. Jis tenkina kieno nors norus ir poreikius. Įmonės gamina ir parduoda ne po vieną prekę, o dažniausiai pateikia tam tikrą prekių asortimentą. Prekių asortimentas – tai visų prekių ir prekių grupių, kurias parduoda įmonė, rinkinys. Taip pat marketinge naudojama ir tokia sąvoka, kaip prekių linija – tai panašių prekių rinkinys.

Plotis – jį sudaro siūlomų prekių linijų skaičius;

Gylis – jis parodo vienoje prekių linijoje esančių prekių modifikacijų skaičių.

Indvidualios įmonės „Širšė“ asortimentas yra pakankamai didelis. Jis yra suskirstytas į grupes:

Pakavimo prekės: pakavimo popierius, celofanas, folija, dovanų maišeliai, dėžutės, juostelės ir kaspinai, kartonas ir popierius;

Floristikos priemonės: vazonai, vazos, pinti karkasai, smulkmenos dekoravimui, floristinės kempinės, vielutės, klijų lazdelės, juostelės, audiniai ir tinklas,dirbtinės gėlės, džiovinti augalai;

Suvenyrai: keraminės, medinės, stiklinės, metalo plastiko skulptūrėlės, medinės, keraminės, metalinės dėžutės, gausus taupyklių pasirinkimas, gaminiai iš metalo, rėmeliai nuotraukoms ar paveikslams, albumai, verslo dovanos, žvakės, aliejinės žvakidės;

Švenčių prekės: vaikų ir suaugusių gimtadieniams, vestuvių, krikštynų atributika, mergvakariai ar bernvakariai, žvakės, laisvalaikio pramogoms;

IĮ „Širšė“ yra viena iš didžiausių, tokio pobūdžio prekių asortimentą teikiančių įmonių Aukštaitijos regione ir patenka į tokio tipo įmonių sarašą Lietuvoje.

Kadangi pagrindiniai ir pastovūs klientai yra mažmeninikai prekiaujantys tokio pobūdžio prekėmis, gėlėmis buvo pateiktas pasiūlymas prekiauti floristikos reikmeninis,tai nauja asortimento dalis. Šių prekių grupės atsiradimą padiktavo klientų norai. Šios prekės skirtos tik ribotam vartotojų ratui, tačiau net ir esant pradiniame prekių gyvavimo ciklo etape jos yra labai paklausios.

  • Marketingas Referatai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 14 puslapių (2465 žodžiai)
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 68 KB
  • MARKETINGO Įmonės marketingo kompleksas
    10 - 2 balsai (-ų)
MARKETINGO Įmonės marketingo kompleksas. (2016 m. Kovo 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-imones-marketingo-kompleksas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 15:31