Marketingo ir paskirstymo veiklų analizė


Marketingo savarankiškas darbas. Įvadas. Organizacijos apibūdinimas. Marketinginės ir logistinės priemonės. Organizacijos marketingo ir paskirstymo veiklų analizė. Marketingo komplekso elementų analizė. Prekė. Kaina. Paskirstymas. Rėmimas. Organizacijos marketingo aplinkų analizė.


Nagrinėjama tema yra aktuali pagilinant ir praktiškai pritaikant įgytas teorines žinias marketingo ir paskirstymo srityse bei mokantis dirbti komandoje.

Pasirinkome kavinę ,,Koldūninė”, nes tai kavinė, kurioje žmonės ne tik gali paragauti šviežių koldūnų, gaminamų pagal senas lietuvių virtuvės tradicijas, bet ir nebrangiai pavalgyti.

Darbo objektas: individuali įmonė ,,Koldūninė”.

Darbo tikslas: atlikti ,,Koldūninės” marketingo ir paskirstymo veiklų analizę.

Šiame darbe yra keliami tokie uždaviniai:

•organizacijos apibūdinimas;

•organizacijos marketingo ir paskirstymo veiklų analizė;

Marketingo ir paskirstymo veiklų analizė. (2013 m. Birželio 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-ir-paskirstymo-veiklu-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 08:14