Marketingo ištekliai


Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Marketingo valdymo ciklo analizė. UAB „Rūta“analizė. Valdymo realizavimo ypatybės. Įmonės pristatymas. Įmonės darbuotojai. Įmonės produktas ir jo charakteristikos. Įmonėje naudojami gaviniai, darbo priemonės. Darbo pasidalijimas, darbo koordinavimas įmonėje. Biudžeto ir finansavimo plano sudarymas. Piniginių išteklių formavimas ir paskirstymas. Finasinio potencialo vertinimas. Išvados. Literatūra.


Uždaroji akcinė bendrovė “Rūta” - vidutinio dydžio įmonė, kurioje dirba daugiau kaip 200 darbuotojų, veikia septyni saldainių gamybos cechai, technologinė ir mikrobiologijos laboratorijos, kuriose tikrinama žaliavų, pusgaminių ir gatavų produktų kokybė. Lietuvos didžiuosiuose miestuose yra vienuolika RŪTOS firminių parduotuvių.

Darbo tikslas – išnagrinėti marketingo išteklius.

Darbo uždaviniai:

a)susipažinti su įmonės struktūra, darbo organizavimu ir ekonomine veikla;

b) aprašyti įmonės gaminamos produkcijos asortimentą;

c)kainų nustatymo metodus,naudojamą reklamą;

d)padaryti rinkos apžvalga Lietuvoje, taip pat aprašyti šios įmonės sėkminga darbo organizavimą.

Marketingo ištekliai. (2013 m. Lapkričio 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-istekliai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 18:51