Marketingo kompleksas teisiniai aspektai


Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Marketingo aplinkos samprata. Marketingo komplekso elementai (4P). Prekė. Prekių asortimentas. Prekių asortimento struktūros analizė. Prekių klasifikavimas. Naujų prekių kūrimas. Prekės gavimo ciklas. Prekių identifikavimas ir įpakavimas. Prekės vardų strategijos. Prekės įpakavimo sprendimai. Kaina. Kainų politikos tikslų nustatymas. Rinkos poveikis kainai. Kainos nustatymo metodai. Galutinės kainos nustatymas. Kainų strategijos. Paskirstymas. Pasiskirstymas kaip ūkinė veikla ir marketingo komplekso elementas. Marketingo logistika. Prekybos samprata, jos sritys ir rūšys. Mažmeninės prekybos įmonių rūšys ir tipai. Mažmeninių prekybos įmonių marketingas. Didmeninės prekybos įmonių rūšys. Rėmimas. Komunikacinio proceso samprata. Rėmimo strategija. Reklamos vieta marketinge. Asmeninio pardavimo procesas. Pardavimo skatinimas. Ryšiai su visuomene. Išvados. Informacijos šaltiniai.


Darbo aktualumas.

Marketingas – tai poreikių išsiaiškinimo ir jų tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo bei įgyvendinimo procesas, padedantis siekti žmogaus ar organizacijos tikslų. Marketingo kompleksas susideda iš šių keturių elementų:prekės, kainos, paskirstymo ir rėmimo. Norint išsiaiškinti vartotojų poreikius ir tinkamai priimti sprendimus būtina išanalizuoti ir gerai suprasti kiekvieną iš šių marketingo komplekso elementų.

Darbo tikslas: Išanalizuoti marketingo komplekso teorinius aspektus.

Darbo uždaviniai:

Darbo metodai: mokslinės literatūros analizė.

Darbo apimtis: darbą sudaro 38 puslapiai, 1 lentelės,10 paveikslai, 9 informacijos šaltiniai.

  • Vadyba Kursiniai darbai
  • 2015 m.
  • 38 puslapiai (6683 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 140 KB
  • Marketingo kompleksas teisiniai aspektai
    10 - 5 balsai (-ų)
Marketingo kompleksas teisiniai aspektai. (2015 m. Sausio 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-kompleksas-teisiniai-aspektai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 18:44