Marketingo kompleksas Uab „Aldigus“


Marketingo kursinis darbas. Organizacijos samprata ir tikslai. Organizacijos vizija, misija. Organizacijos valdymo struktūra. Uab „Aldigus“ organizacijos išorinės aplinkos analizė. Mikroaplinkos analizė. Ekonominė aplinka. Bvp. Pirkėjų perkamoji galia. Bedarbių procentas. Socialinė – kultūrinė aplinka. Gamtinė aplinka. Politinė – teisinė aplinka. Mokslinė – technologinė aplinka. Konkurentų analizė. Partnerių (tiekėjų) analizė. Rinkos segmentavimas. Organizacijos marketingo komplekso analizė ir sprendimai. Prekė. Kaina. Paskirstymas.


Kadangi UAB “Aldigus” neturi tiesioginių konkurentų, tad įmonei nėra būtina kelti talerių kainos. Tačiau atsižvelgiant į gamybos savikainą ir kas ją lemia, reikėtų stebėti kainas rinkoje, kad neatsirastų konkurentų, galinčių nukonkuruoti šios įmonės produkciją.

Žmonės dažniau atkreipia dėmesį į akcines prekes ir jas dažniau perka. Nors UAB “Aldigus” produkcijos liniją sudaro vien tik vafliniai traškučiai, ji užima didelę rinkos dalį, nes gamina unikalų produktą. Parduotuvių tinkluose taleriams akcijos taikomos retai, tačiau taikant jas dažniau, pelnas įmonei išaugtų.

UAB „Aldigus“ veikla, kaip ir kiekvienos įmonės, priklauso nuo išorinės aplinkos, nes ji yra pagrindinis išteklių šaltinis. Nuo įmonės sugebėjimo orientuotis išorinėje aplinkoje priklauso svarbiausias jos tikslas – tenkinti vartotojų poreikius ir gauti naudą.

UAB „Aldigus“ prekes naudoja fiziniai asmenys, todėl jų pardavimai priklauso nuo nedarbo lygio šalyje. Šiuo metu Lietuvoje nedarbo lygis siekia net 12,3% . Tai itin nepalanku UAB „Aldigus“ įmonei, nes žmonės dažniau renkasi pirmo būtinumo prekes, o kadangi jų gaminama produkcija nėra pirmo būtinumo, tai ir jų pardavimas mažėja.

Marketingo kompleksas Uab „Aldigus“. (2015 m. Vasario 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-kompleksas-uab-aldigus.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 00:29