Marketingo kompleksas


Marketingo komplekso elementai. Marketingo komplekso elementai.. Rinkodaros komplekso elementai paskirstymas imoneje. Rinkodaros kompleksas temos aktualumas. Marketingo komplekso elementas paskirstymas. Marketingos kompleksas. Rinkodaros kompleksas. Rinkodaros kompleksas darbas. Marketingo pradmenys konspektas. Marketingo komplekso darbai.

Vadybos kursinis darbas. Įvadas. Marketingo komplekso samprata. Marketingo komplekso elementai. Produktas. Prekių ir paslaugų klasifikavimas. Kaina. Kainų rūšys. Paskirstymas. Rėmimas. Reklama. Išvados. Informacijos šaltiniai.


Temos aktualumas: ši tema yra svarbi įmonei, nes didelę dalį įmonės veiksmų yra susiję su marketingo kompleksu.

Darbo tikslas: įvertinti marketingo kompleksą.

Darbo uždaviniai:

1.Išanalizuoti marketingo kompleksą.

2.Aptarti marketingo komplekso elementų teorinius aspektus.

Darbo objektas: marketingo komplekso vertinimas

Darbo metodai: informacijos šaltinių kaupimas, sisteminimas.

Darbo struktūra: 2 skyriai. 1 skyriuje pateikiama marketingo komplekso samprata, 2 skyriuje pateikiama marketingo komplekso elementų teoriniai aspektai.

Darbo rezultatai: išanalizuoti marketingo komplekso teoriniai aspektai.

Darbo apimtis: darbą sudaro 28 psl., pateikta 9 paveikslai, 2 lentelės, 19 informacijos šaltinių.

Marketingo kompleksas - visuma tarpusavyje susijusių marketingo kontroliuojamų elementų, kuriuos firma naudoja, siekdama paveikti rinką.

Pagrindiniai marketingo komplekso elementai yra : prekė (produktas), kaina, paskirstymas ir rėmimas.

Marketingo kompleksas. (2012 m. Rugpjūčio 31 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-kompleksas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 15:32