Marketingo komplekso analizė (2)


Marketingo analizė. Privačių pensijų fondų paklausos Lietuvoje tyrimas. Įvadas tyrimo metodo pasirinkimo pagrindimas paslaugos tyrimas. Paslauga. Prekių klasifikacija. Kainodaros sprendimai VARTOTOJŲ NUOMONIŲ TYRIMAS. Vartotojų elgesio rinkoje tyrimas. Veiksnių įtaka vartotojų elgsenai. Vartotojų motyvacija. Vartotojų poreikių nustatymas. Rinkos tyrimas. Rinkos paklausos įvertinimas. Prekės pozicionavimas rinkoje. Pardavimų prognozė. Konkurencinės aplinkos tyrimas. Konkurentų analizė. Konkurencinių pranašumų nustatymas. Išvados ir pasiūlymai. Literatūros sąrašas.


Šiame kursiniame darbe siekiama analizuoti privačių pensijų fondų paklausos situaciją Lietuvoje. Temos pasirinkimą lėmė pensijų sistemos (kaip socialinio bei ekonominio elemento) ir joje įvykdytų ir vis dar vykdomų reformų aktualumas ir reikšmė visuomenei.

Nors esminė pensijų reforma Lietuvoje įvykdyta beveik prieš dešimt metų (t.y. pensijų sistema suskaidyta į „Sodros“ einamąsias įmokas bei pensijų fondus) dar ir šiandien tiek visuomenėje tiek žiniasklaidoje netyla ginčai ir abejonės dėl pensijos sistemos būklės, valstybinio socialinio draudimo ateities, pensijo kaupimo formos pasirinkimo būdo, privačių fondų žinomumo, patikimumo ir t.t.

Marketingo komplekso analizė (2). (2013 m. Lapkričio 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-komplekso-analize-2.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 04:31