Marketingo komplekso analizė (3)


Marketingo savarankiškas darbas. Įvadas. Elektroninės skaityklės charakteristika. Prekės rinkos segmentavimo kriterijai. Prekės pateikimo būdai. Rėmimo veiksmai. Išvados. Literatūra.


Šiame darbe atliksiu marketingo komplekso analizę, t.y. parinksiu konkrečios prekės tikslinę rinką, kainos strategiją, pateikimo būdą ir rėmimo veiksmus. Tai ir yra mano uždaviniai. Mano pasirinkta prekė elektroninių knygų skaityklė.

1.Taigi, elektroninės skaityklės pirkėjas bus toks žmogus, kuris savo gyvenime nesiskiria su knygomis, bet mano, kad popierinis knygos variantas nėra toks patogus, kaip elektroninis.

2.Kainos ir kokybės strategija. Įmonė palaiko santykinai dideles kainas, siekdama akcentuoti prekės kokybę bei išskirtinumą.

Marketingo komplekso analizė (3). (2014 m. Gegužės 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-komplekso-analize-3.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 16:04