Marketingo komplekso analizė Ab „Utenos trikotažas“


Marketingo analizė.

Įvadas. Ab „Utenos trikotažas“ apibūdinimas. Veikla. Istorija. Teikiamos paslaugos/Gaminami produktai. Logistika ir logistinės priemonės. Ab „Utenos trikotažas“ marketingo komplekso analizė. AB „Utenos trikotažas“ analizė pagal marketingo komplekso elementus (4P). Prekės. Kainos. Paskirstymas (prekių pateikimas). Rėmimas. UB „Utenos trikotažas“ marketingo aplinka. UB „UTENOS TRIKOTAŽAS“ rinkos (prekyba, gamyba, paslaugos) analizė. Prekyba ir paslaugos. Privalumai. Trūkumai. Strateginės galimybės. Strateginės grėsmės. Išvados. Literatūros sąrašas.


Ši tema yra aktuali, nes galime susipažinti su įmonės struktūra, panagrinėti bendrą AB "Utenos trikotažas" įmonės veiklą.

Darbo objektas: Marketingo komplekso analizė.

Darbo tikslas: Išanalizuoti įmonės AB "Utenos trikotažas" marketingo kompleksą, išanalizuoti įmonės rinką.

Darbo uždaviniai:

Susipažinti su analizuojamos įmonės apibūdinimu, istoriniais faktais,

Išnagrinėti įmonę pagal marketingo komplekso elementus (4P),

Ištirti įmonės marketingo aplinkas,

Išanalizuoti įmonės rinką (prekybą, gamybą, paslaugas)

Išanalizuoti įmonės veiklos sritis ir rūšis (didmenininkas, mažmenininkas).

Darbo metodas: Įmonės duomenų, mokslinės literatūros analizė.

Gaminti daugiau nei 9 mln metrų audinių ir 3 mln gatavų drabužių per metus, bendrovė gali pasigirti beveik 50 metų profesine patirtimi ir yra pasiruošusi suteikti savo partneriams vis gerėjančias inovacijų galimybes savo darbo srityje. Darbas su pirmaujančių ir sparčiai augančių Europos mados prekiniais ženklais, gamintojas siūlo lanksčius sprendimus vykdant vidutinio, didelio dydžio gamybos užsakymus, bet kokio sudėtingumo lygiu. Būstinė įsikūrusi Utenoje, J. Basanavičiaus g. 122.

„Karta” – urbanistiniai, uniseksiniai , stilistiškai ir spalviniai aktyvūs drabužiai jaunimui.

2.1.AB „Utenos trikotažas“ analizė pagal marketingo komplekso elementus (4P)

Žinant pagrindinį marketingo uždavinį ir remiantis marketingo (4P) principu, galima suformuluoti pagrindines jo funkcijas, taip pat jas atitinkančias marketingo ar kitos veiklos rūšis:

Platų drabužių pasirinkimą mamos gali rasti savo vaikams. Natūralūs, praktiški, patogūs, žaismingi drabužiai ikimokyklinukams iš kolekcijos „Vaikai”. Mokyklinio amžiaus vaikams – tai prekinis ženklas „Mes”, siūlantis stilingus ir universalius drabužius paaugliams.

Apatinis trikotažas tebėra labai svarbi asortimento dalis, kurio kūryba pasižymi ypatingu subtilumu. Nors ši asortimento grupė mažiau pavaldi laikui, kūrybos procesas gana sudėtingas dėl specifinės konstravimo ir gamybos technologijos. Apatinio trikotažo kolekcijos „Gunda” ir „Rokas” jau gerai žinomos ir įvertintos Lietuvos pirkėjų. Taip pat populiarūs yra miego rūbai: naktiniai marškiniai, chalatai, pižamos.

AB „UT” siūlomi moteriški drabužiai atitinka vidaus ir užsienio rinkų tiek kokybės standartų reikalavimus, tiek vartotojų poreikių reikalavimus. Prieš pateikiant prekes kiekvienai šaliai išskyrus vietinę rinką, jos modifikuojamos, t.y. pakeičiami įrašai etiketėse (įrašai lietuvių kalba išverčiami į atitinkamos rinkos kalbą), pavadinimai (kolekcijų), įpakavimas. Taigi, tik pati prekė lieka nepakitusi.

Lietuvoje siūlomų kolekcijų kainos yra žemesnės nei užsienio vardinių gamintojų (pavyzdžiui Mango, Morgan, Monton, Mexx, Vero moda ir kiti). Tai suteikia pranašumą. Vertinant bendrą kainų lygį su tos pačios „klasės“ konkurentais galima teigti, jog AB „UT“ kainos šiuo metu yra vidutinio lygio ir orientuotos į vidutines pajamas turintį vartotoją. Užsienio rinkose į kurias įmonė eksportuoja dalį savo produkcijos yra aukšta vartotojų perkamoji galia. Todėl ekvivalentinės prekės šiose rinkose yra brangesnės nei Lietuvoje parduodamos AB „UT” nagrinėjamos prekės. Be to, įvertinus paklausą aukštos kokybės trikotažo produkcijai bei prekės vertės ir kainos santykį, AB „UT” gali parduoti savo prekes užsienio rinkose brangiau nei vidaus rinkoje. Dėl pigesnės darbo jėgos teikiamo pranašumo kaštų srityje prieš užsienio konkurentus, ji gali siūlyti panašias prekes (moteriškus drabužius) pigiau nei jos konkurentai. Todėl užsienio rinkose kompanija taiko aukštesnę nei Lietuvoje, bet žemesnę nei jos konkurentai užsienio rinkoje, moteriškų rūbų kainą.

  • Marketingas Analizės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 13 puslapių (2531 žodis)
  • Kolegija
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 48 KB
  • Marketingo komplekso analizė Ab „Utenos trikotažas“
    10 - 2 balsai (-ų)
Marketingo komplekso analizė Ab „Utenos trikotažas“. (2016 m. Gegužės 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-komplekso-analize-ab-utenos-trikotazas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 06:22