Marketingo komplekso analizė Magrės baldai


Marketingo analizė.

Įvadas. Prekės charakteristika. Rinkos segmentavimas. Kainos strategija. Prekės „Baldas grand“ pateikimo paskirstymo būdai. Rėmimo veiksmai, kuriuos tikslinga taikyti prekei „Baldas grand“. Rėmimo priemonės. Išvados. Literatūros sąrašas.


Tam, kad konkurencija rinkoje nebūtų labai stipri reikia stiprinti įmonės įvaizdį ir sugebėti prisiderinti prie naujų paklausos pokyčių. Viena iš galimybių – naujų prekių pateikimas rinkai.

Šiandien pastebimas, spartus progresas technologijų srityje apima vis daugiau gyvenimo sričių. Neįtikėtini išradimai, naujos medžiagos bei futuristinis požiūris žada saugesnę, pilnavertiškesnę ir pranašesnę ateitį. Nepaslaptis, kad baldų gamyba yra viena iš progresyviausių pramonės šakų, kurioje siekiama įdiegti ne tik naujas gamybos technologijas bei medžiagas, bet ir susieti baldus su funkcionalumu, universalumu, ir skatinti meninių idėjų išraiškas. Mes visi tokie išmanūs, net ir mūsų namai ir baldai išmanėja.

Šiame darbe analizuojama prekė tai UAB „Magrės baldai“ sukurtas baldas „Grand“ , kurio išskirtinumas yra baldo funkcionalume bei išmanume. Vieno mygtuko paspaudimu galima keisti baldo sėdėjimo padėtį, integruotuotos, bluetooth technologijomis valdomos audio kolonėlės bei usb jungtys. Tai pirmasis toks baldas Lietuvos rinkoje.

UAB „ Magrės baldai“ pirmieji Lietuvoje pristato naujos kartos daugiafunkcinį baldą „Grand.“ Tai išskirtinai komfortabilus bei elegantiškas baldas su integruotais funkciniais privalumais bei išmaniosiomis technologijomis. Tai automatiniu būdu valdomas baldas, pritraukiantis savo funkcionalumu ir šiuolaikišku išskirtiniu dizainu.

Šį baldą galima pavadinti namų poilsio ir pramogų zona. Pagal kliento poreikius, yra galimybė užsisakyti papildomą baldo dalį – barą, kuris sukonstruotas taip, kad esant poreikiui, bet kada jį galima būtų lengvai įkomponuoti į sofos vidurį. Bare yra įtaisyti 3 papildomi priedai, kurie stebina savo funkcionalumu – tai bluetooth ryšiu valdoma audio panelė su garso kolonėlėmis, usb jungtys planšetei ir telefonui, pakeliama bei individualiai reguliuojama lentyna ir dėžė įvairiems daiktas susidėti.

Balde integruotas valdymo pultas, taip pat yra nuotolinio valdymo pultas. Kelių mygtukų paspaudimu galima nustatyti patogiausią sėdėjimo padėtį ir taip išgauti individualų sėdėjmo komforto pojūtį.

Poilsio kokybę sergi automatizuotais itališkais mechanizmais reguliuojami atlošai su kūną įsiurbiančia medžiaga, vien kaklui ir galvai – dešimt skirtingų pagalvės padėčių, taip pat - naujos kartos ekologinis čiužinys iš poliuretano su sojų aliejumi. Mechanizmas leidžia reguliuoti sėdimosios dalies padėtį nuo tiesaus sėdėjimo iki visiško išsitiesimo užtikrinant maksimalų patogumą.

Prekės charakteristikoje pateikiamos kelios iš galimų valdymo funkcijų.

Pasak „Magrės Baldų“ atstovų, siekta sukurti namų traukos erdvę, kurioje ir žvaigždėms nebūtų gėda skirti vienas kitam pasimatymą: „Mūsų klientai yra užsiėmę, neretai atsakingas pareigas užimantys žmonės, neturintys daug laisvo laiko ir ypač branginantys trumpas vakaro akimirkas, praleistas su namiškiais.

  • Marketingas Analizės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 15 puslapių (2531 žodis)
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 446 KB
  • Marketingo komplekso analizė Magrės baldai
    10 - 7 balsai (-ų)
Marketingo komplekso analizė Magrės baldai. (2016 m. Kovo 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-komplekso-analize-magres-baldai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 09:53