Marketingo komplekso analizė Mobilus telefonas


Marketingo savarankiškas darbas. Įvadas. „Phoneblok“ charakteristika. Rinkos segmentavimas pagal pirkėjų išorinius požymius. Rinkos segmentavimas pagal pirkėjų elgesį prekės atžvilgiu. Tikslinė rinka ir „Phoneblok“ pirkėjas. “Phoneblok” kainos strategija. Prekės pateikimo (paskirstymo) būdas. Rėmimo veiksmai, kuriuos tikslinga taikyti „Phoneblok“. Konkrečių rėmimo priemonių pasirinkimas. Rėmimo priemonės ir numatomos išlaidos rėmimo veiksmams. Išvados. Naudota literatūra. Priedai.


Tikslas: atlikti PhoneBlok mobiliojo telefono marketingo komplekso analizę.

Uždaviniai:

1.Pateikti PhoneBlok‘o charakteristiką.

2.Išanalizuoti PhoneBlok‘ą pagal segmentavimo kriterijus.

3.Parinkti PhoneBlok‘o tikslinę rinką ir apibūdinti pirkėją.

4.Aprašyti PhoneBlok’ui taikomą strategiją ir pateikimo būdus .

5.Pateikti rėmimo veiksmus ir apskaičiuoti numatomas išlaidas rėmimo veiksmams.

Marketingo komplekso analizė Mobilus telefonas. (2014 m. Birželio 01 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-komplekso-analize-mobilus-telefonas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 10:16