Marketingo komplekso analizė Samsung


Marketingo analizė. Įvadas. Samsung ,,galaxy gear“ laikrodžio charakteristikaamsung“. Išmaniojo laikrodžio samsung ,,galaxy gear“ rinkos segmentavimas. Segmentavimas pagal pirkėjo išorinius požymius. Segmentavimas pagal pirkėjų elgesį prekės atžvilgiu. Tikslinė rinka. Kainų strategijų tikslai. „galaxy gear“ pateikimo (paskirstymo) būdas. Prekės rėmimo veiksmai. Samsung ,,galaxy gear“ rėmimo priemonės. Numatomos išlaidos rėmimo tikslams. Išvados. Literatūros sąrašas. Priedai.


Darbo tikslas – Atlikti laikrodžio Samsung ,,Galaxy Gear“ marketingo komplekso analizę.

Iškeltam tikslui pasiekti sprendžiami tokie uždaviniai:

1.Charakterizuoti išmanųjį laikrodį „Galaxy Gear“. Akcentuoti jo išskirtinumą.

2.Nurodyti išmaniojo laikrodžio „Galaxy Gear“ rinkos segmentavimo kriterijus pagal pirkėjų išorinius požymius ir jų elgesį prekės atžvilgiu.

3.Parinkti tikslinę rinką. Pagal segmentavimo kriterijus apibūdinti pirkėją.

4.Įvertinus kainų strategijų tikslus, nustatyti išmaniajam laikrodžiui „Galaxy Gear“ taikomą strategiją.

5.Nurodyti išmaniojo laikrodžio „Galaxy Gear“ pateikimo (paskirstymo) būdą.

6.Aprašyti ir pagrįsti rėmimo veiksmus, kuriuos tikslinga taikyti išmaniajam laikrodžiui „Galaxy Gear“ (pardavimų skatinimas, populiarinimas, asmeniškas pardavimas, reklama).

7.Parinkti konkrečias rėmimo priemones. Pasirinkimą argumentuoti.

8.Apskaičiuoti numatomas išlaidas rėmimo veiksmams.

Tyrimo objektas – Išmanusis laikrodis Samsung „Galaxy Gear“

Tyrimo metodai. Darbe naudoti šie metodai: literatūros šaltinių teorinė analizė, informacijos šaltinių analizė, atliekama taikant specialius.

  • Marketingas Analizės
  • 2013 m.
  • 19 puslapių (2973 žodžiai)
  • Kolegija
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 339 KB
  • Marketingo komplekso analizė Samsung
    10 - 4 balsai (-ų)
Marketingo komplekso analizė Samsung. (2013 m. Gruodžio 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-komplekso-analize-samsung.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 13:49