Marketingo komplekso analizė Sensodyne


Marketingo analizė. Įvadas. Produktas. Produkto esmė. Kokybė ir savybės. Prekinis ženklas, pavadinimas ir pakuotė. Prekės asortimentas. Papildoma nauda. Prekės atsiradimas. Prekės gyvavimo ciklas. Vartojimo prekių klasifikavimas. Prekės privalumai ir trūkumai. Kainodara. Dantų pastų ,,sensodyne“ ir ,,lacalut“ palyginimas. Paskirstymas. Rėmimas. Reklama. Pardavimų skatinimas. Ryšiai su visuomene. Išvados. Literatūra.


Darbo tikslas: išanalizuoti ,,Sensodyne“ dantų pastą pagal keturis marketingo komplekso elementus.

Darbo uždaviniai:

1. Įvertinti produktą visais trimis lygiais.

2. Išanalizuoti dantų pastos „Sensodyne“ kainodaros aspektus.

3. Aprašyti dantų pastos paskirstymo metodus.

4. Apžvelgti svarbiausius prekės rėmimo komplekso elementus.

5. Pateikti dantų pastos „Sensodyne“ SWOT analizę.

  • Marketingas Analizės
  • 2014 m.
  • 13 puslapių (2820 žodžių)
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 63 KB
  • Marketingo komplekso analizė Sensodyne
    10 - 4 balsai (-ų)
Marketingo komplekso analizė Sensodyne. (2014 m. Rugsėjo 29 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-komplekso-analize-sensodyne.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 08:17