Marketingo komplekso analizė Švyturys


Marketingo analizė. „Švyturio – Utenos alaus“ istorija nuo 1784 metų iki šių dienų. Tarptautinis pripažinimas. Faktai apie uab „švyturys-utenos alus“. Uab „švyturys - utenos alus“ tikslai. Organizacijos paskirtis, vizijos ir misijos formuluotės. Organizacijos veiklos produktai. Organizacijos stuktūrizavimasis (pagrindiniai elementai). Išorinės aplinkos netiesioginiai veiksniai įtakojantys „švyturio“ organizaciją. Švyturio organizacijos marketingo komplekso analizė. Švyturio sėkmė rinkoje. Išvados. Literatūra ir šaltiniai.


1.Organizacijos išorės aplinka yra veiksnių, esančių už organizacijos ribų visuma. Išorės aplinka sudaro makroaplinka ir mikroaplinka (šakinė aplinka). Makroaplinkai priklauso: politiniai ir teisiniai, ekonominiai, socialiniai ir kultūriniai bei technologiniai veiksniai. Mikroaplinkai priklauso konkurentai, tiekėjai, klientai (vartotojai) ir kiti rinkos komponentai bei veiksniai.

2.Organizacijos išorinę aplinką įtakoja tiesioginiai ir netiesioginiai veiksniai. Netiesioginio poveikio veiksniai yra ne tokie akivaizdūs kaip tiesioginio, tačiau žymiai sudėtingesni. Taip yra dėl to, kad suvokti ir tiksliai apibūdinti šalutinės išorinės aplinkos įtaką sunku, nes prognozuojant galimą jos poveikį tenka remtis neišsamia informacija.

  • Marketingas Analizės
  • 2014 m.
  • 23 puslapiai (3765 žodžiai)
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 88 KB
  • Marketingo komplekso analizė Švyturys
    10 - 3 balsai (-ų)
Marketingo komplekso analizė Švyturys. (2014 m. Balandžio 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-komplekso-analize-svyturys.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 04:09