Marketingo komplekso analizė


Rinkodaros komplekso analize. X imones marketingo komplekso analize. Marketingo komplekso vertinimas. Marketingo kompleksas. Prekes komplekso analize. 2012 metu komunikacijos komplekso teorija. Analize marketingo. Marketingo kompleksas referatas. Rinkodaros komplekso analize imoneje. Marketingo kompleksas analize.

Marketingo referatas. Įmonės marketingo komplekso analizė. Įvadas. Marketingo teorijos apžvalga. Marketingo kompleksas. X prekės gyvavimo ciklo stadija (pgc). Kokią kainų strategiją tikslinga taikyti x įmonės produkcijai? Kokie pardavimų skatinimo veiksmai taikomi x įmonėje. Išvados. Naudota literatūra


Temos aktualumas: Pastaruoju metu marketingas tapo svarbia bet kurio verslo dalimi, kadangi ji susijusi su vartotojų poreikių tenkinimu ir negailestinga konkurencine kova. Šiuo metu kuriasi vis daugiau naujų organizacijų, taip pat esamos organizacijos plečia savo veiklą, plėsdamos savo produktų linijas, įvedinėdamos į rinką naujus produktus. Tai didina konkurencijos mastus ir darosi vis sunkiau pritraukti ir išlaikyti vartotojus. Vartotojui reikia nuolat priminti arba jį informuoti apie organizacijos teikiamas paslaugas ar produkciją, stengtis kaip nors išskirti savo produktą iš kitų.

Darbo objektas: X įmonės marketingo komplekso analizė.

Darbo tikslas: Užtikrinti vartotojų pasitenkinimą įsigytu pirkiniu ir skatinti jų norą sugrįžti.

Darbo uždaviniai:

1.Išnagrinėti (apžvelgti) marketingo teorijas.

2.X prekės gyvavimo ciklo stadija (PGC).

3.Kokią kainų strategiją tikslinga taikyti X įmonės produkcijai?

4.Kokie pardavimų skatinimo veiksmai taikomi X įmonėje?

Darbo metodai: mokslinės literatūros analizė.

  • Marketingas Referatai
  • 2012 m.
  • 10 puslapių (1612 žodžių)
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 31 KB
  • Marketingo komplekso analizė
    10 - 1 balsai (-ų)
Marketingo komplekso analizė. (2012 m. Rugsėjo 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-komplekso-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 16:16