Marketingo komplekso politika


Ekonomikos referatas. Įvadas. Marketingo komplekso teoriniai aspektai. Marketingo komplekso samprata. Marketingo komplekso elementai. Prekė. Kaina. Rėmimas. Paskirstymas. Uab „baldai“ marketingo komplekso politikos. Analizė. Uab „baldai“ ekonominiai ypatumai. Įstaigos tipas ir jos veiklos kryptis. Kainodaros politika. Prekės pateikimo politika. Rėmimo komplekso politika. Išvados. Informacinių šaltinių sąrašas.


Darbo tikslas – išanalizuoti UAB „Minkšti baldai“ marketingo komplekso politika.

Mokėjimo nuolaidos skatina kuo greičiau įmonei išduoti sąskaitas už pristatytas prekes.

Elementas „paskirstymas“ susijęs su prekių judėjimu nuo gamintojo iki vartotojų grupių.

Kuo jis atliekamas greičiau ir kokybiškiau tuo vartotojas yra patenkintas kad jis gavo savo prekę laiku.

Ši įmonė nėra gerai žinoma Lietuvoje (išskyrus pietinę Lietuvos dalį).

Visus esamus ir potencialius UAB „Minkšti baldai“ produkcijos vartotojus galima suskirstyti į tris grupes:

Lovų prekybinėms įmonėms ir fiziniams asmenims 2012 m. buvo realizuota atitinkamai 32 proc. ir 20 proc., kėdžių - fotelių buvo parduota 23 proc. ir 33 proc.

UAB „Minkšti baldai“ prekių paskirstymą vartotojams organizuoja per du pagrindinius kanalus:

Elementas „paskirstymas“ susijęs su prekių judėjimu nuo gamintojo iki vartotojų grupių. Kuo jis atliekamas greičiau ir kokybiškiau tuo vartotojas yra patenkintas kad jis gavo savo prekę laiku.

  • Ekonomika Referatai
  • 2013 m.
  • 25 puslapiai (4649 žodžiai)
  • Ekonomikos referatai
  • Microsoft Word 124 KB
  • Marketingo komplekso politika
    9 - 3 balsai (-ų)
Marketingo komplekso politika. (2013 m. Gegužės 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-komplekso-politika.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 13:55