Marketingo komplekso vertinimas (2)


Vadybos analizė. Arbatos „lipton“ marketingo komplekso vertinimas. Įvadas. Produktas. Kainodara. Paskirstymas. Rėmimas. SWOT analizė. Išvados. Literatūros sąrašas.


•Naudojantis prekės marketingo kompleksu galima planuoti išteklių paskirstymą bei veiklos strategiją įmonėje – kuo pastoviau įmonė kurs ir įves į rinką naujus produktus, tuo stabilesnė bus ir įmonės realizacija ir gaunamas pelnas.

•Arbata turi daugybę gerų savybių, tokių kaip žvalumo suteikimas, virškinimo pagerinimas ir kt.

•„Lipton“ arbata yra aukščiausios kokybės ji pripažinta ne tik Lietuvos vartotojų, bet ir viso pasaulio.

•„Lipton“ arbatos pakuotės yra saugios ir sandarios todėl arbatos skonis ilgai islieka stiprus ir nepakinta eksportuojant.

•„Lipton“ arbatos kaina palyginus su jos konkurentais nepriklausomai nuo to, ar arbata paprastuose maišeliuose ar trikampės formos piramidės maišeliuose, išlieka vidutiniška.

•„Lipton“ kainodaros tikslas pardavimų apimties ir vartotojų rato didinimas pasinaudojant kainodaros įrankiais ir atsižvelgiant į vartotojų paklausos poreikius.

•Vadovų tikslas, kad produktas duotų pakankamai pelno ir kad visos pastangos ir išlaidos, susijusios su jo kūrimu ir išleidimu, pasiteisintų.

•Nerekomenduojama vadovautis vien tik tradiciniais sprendimais, nes jie yra priimtini tik kaip strategijos parinkimo pradžia.

  • Vadyba Analizės
  • 2013 m.
  • 16 puslapių (3458 žodžiai)
  • Kolegija
  • Vadybos analizės
  • Microsoft Word 33 KB
  • Marketingo komplekso vertinimas (2)
    10 - 3 balsai (-ų)
Marketingo komplekso vertinimas (2). (2013 m. Rugsėjo 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-komplekso-vertinimas-2.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 15:53