Marketingo komplekso vertinimas Beko šaldytuvai


Marketingo savarankiškas darbas. Įvadas. „Beko“ istorija. Apie prekinį ženklą „Beko“. Produktas. Beko veikla. Privalumai. Trūkumai. Kainodara. Kas yra kainodara. Pagrindiniai tikslai, kurių įmonės siekia nustatydamos kainas. Panašių prekių kainų palyginimas. Kainų priklausomybė nuo paklausos ir pirkėjų poreikių. Paskirstymas. Kas yra paskirstymas. kokie yra paskirstymo būdai. Tiesioginis ir netiesioginis paskirstymas. Tiesioginio ir netiesioginio paskirstymo formos. Prekių paskirstymo strategijos. Rėmimas. Swot. Išvados. Literatūra.


Daug įmonių gamina šaldytuvus, tačiau tik kelios iš jų „prasimuša“ į pasaulinio mąsto rinką. Mes pasirinkome prekinį ženklą BEKO, kuris yra vienas garsiausių buitinės technikos įrangos tiekėjų tiek Europoje, tiek Azijoje.

Darbo tikslas: Atlikti pasiriktos prekės marketingo komplekso vertinimą, aptariant visus keturis marketingo komplekso elementus: produktą, kainodarą, paskirstymą, rėmimą.

Darbo uždaviniai:

1.Išsiaiškinti BEKO istoriją bei daugiau informacijos apie šį prekinį ženklą. Išrinkti BEKO šaldytuvų privalumus ir trūkumus.

2.Apsibrėžti kainodaros sąvoką bei palyginti panašių prekių kainas. Išsiaaiškinti kainos priklausomybę nuo paklausos.

3.Sužinoti, kokį prekių paskirtymo būdą naudoja prekių gamintojai.

4.Sužinoti prekės rėmimui naudojamus būdus, taip pat sužinoti kokia yra naudojama reklama bei pagrindinės pardavimo skatinimo priemonės. Sužinoti ką remia BEKO šaldytuvai.

5.Atlikus SWOT analizę, išsiaiškinti prekės silpnybes, stiprybes, grėsmes bei galimybes.

Marketingo komplekso vertinimas Beko šaldytuvai. (2015 m. Kovo 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-komplekso-vertinimas-beko-saldytuvai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 22:35