Marketingo komplekso vertinimas


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Paslaugų statistinė analizė. Jurbarko savivaldybės viešosios bibliotekos paslaugų marketingo komplekso analizė. Jurbarko savivaldybės viešosios bibliotekos paslaugų charakteristika. Jurbarko savivaldybės viešosios bibliotekos pasiūlos modelis. Jurbarko savivaldybės viešosios bibliotekos paslaugų vartotojai ir teikėjai. Jurbarko savivaldybės viešosios bibliotekos paslaugų teikimo procesas ir fizinės paslaugų teikimo aplinkos ypatumai. Jurbarko savivaldybės viešosios bibliotekos paslaugų naudojamos komunikacijos priemonės. Jurbarko savivaldybės viešosios bibliotekos paslaugų teikimo vieta. Jurbarko savivaldybės viešosios bibliotekos paslaugų kainodara. Jurbarko savivaldybės viešosios bibliotekos paslaugų kokybės matavimo kriterijai. Jurbarko savivaldybės viešosios bibliotekos paslaugų tobulinimo gairės. Išvados. Literatūra. Priedai.


•Iš viso Lietuvoje 2004 metais veikė 1377 savivaldybės viešosios bibliotekos. Jų skaičius per keturis metus nuolat mažėjo. 2003 metais veikė 1393, 2002 metais-1460, o 2001 - 1497 savivaldybės viešosios bibliotekos. Savivaldybių viešųjų bibliotekų kitimas yra paaiškinamas tuo, kad buvo mažinami šių bibliotekų filialai, buvo vykdomas kaimo filialų ir mokyklų bibliotekų jungimas.

•Jurbarko savivaldybės viešosios bibliotekos pagrindinės paslaugos yra knygų išdavimas į namus, laikraščių ir žurnalų skaitymas vietoje, įvairių informacinių paslaugų teikimas vartotojams, interneto skaityklos paslaugos. Jurbarko savivaldybės viešosios bibliotekos papildomos paslaugos yra kopijavimas, dokumentų spausdinimas, knygų išdavimas į namus už užstatą, fonotekos paslaugos, salės nuoma, yra vaikų lėlių teatras, organizuoja susitikimus su rašytojais, kitais įdomiais žmonėmis,vyksta knygų pristatymai, paskaitos, diskusijos.

Marketingo komplekso vertinimas. (2013 m. Gegužės 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-komplekso-vertinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 09:01