Marketingo kompleksų analizė Šokoladas Princas


Sokolado marketingo tyrimas. Sokolado princas vartotojai. Sokolado analizes kitimas.

Marketingo referatas. Įvadas. Prekė. A. Prekės apibūdinimas trimis lygmenimis. B. Prekės klasifikavimas. C. Prekės asortimento struktūra. Kaina. Kainos kitimas. Akcijos. Paskirstymas. Paskirstymo struktūra. Pardavimo struktūra. Rėmimas. Išvados. Naudotos literatūros sąrašas.


Šio darbo tikslas būtent ir yra – išanalizuoti marketingo veiklos planavimo ir valdymo sprendimus įmonės Kraft foods Lietuva prekei - baltasis šokoladas „Princas“. Kad tikslas būtų pasiektas, pasirinkta įvykdyti tokius uždavinius:

1.Aprašyti baltąjį šakoladą „Princas“

2.Išanalizuoti kainą ir jos kitimą

3.Išanalizuoti paskirstymo ir pardavimo struktūrą

4.Išanalizuoti rėmimo programą

Taip norėdami išsiaiškinti kokius marketingo veiksmus vygdo „Kraft Foods Lietuva“ prekei baltasis šokoladas „Princas“, kad sužadinti vartotojo norą jį pirkti.

  • Marketingas Referatai
  • 2013 m.
  • 14 puslapių (2049 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 813 KB
  • Marketingo kompleksų analizė Šokoladas Princas
    10 - 2 balsai (-ų)
Marketingo kompleksų analizė Šokoladas Princas. (2013 m. Birželio 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-kompleksu-analize-sokoladas-princas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 04:34