Marketingo komunikacija įmonė Rūta


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Verslo šakos pristatymas bei joje egzistuojančios tendencijos ir problemos. Įmonės pristatymas ir veiklos analizė. Pest analizė. Įmonės misija, vizija, tikslai. Mikroaplinkos subjektų SWOT analizė. Vartotojo apibūdinimas. Rinkos segmentavimas. Vartotojo žemėlapis. Vartotojo scenarijaus kūrimas. Konkurencinės aplinkos analizė. Įmonės produkcijos portfelio analizė (Bostono matrica). Konkurentų profiliavimas. Konkurencijos intensyvumo analizė (M. Porter‘io 5 jėgų modelis). Cukrinę konditeriją gaminančių įmonių pozicionavimas. Konkurentų masyvo analizė. Įmonės vidinės bei išorinės marketingo komunikacijos analizė. Marketingo padalinio veiklos analizė. Išvados ir rekomendacijos. Literatūros šaltiniai.


Taigi šio darbo objektas – UAB „Rūta“. Kadangi tai įmonė, kuri gamina daug produkcijos, ja prekiauja bei tiekia į kitas prekybos vietas, jai ypatingai yra svarbios marketingo komunikacijos.

Mūsų darbo tikslas yra remiantis marketingo tyrimams skirtos metodologinės medžiagos analize atlikti empirinius tyrimus UAB ,,Rūta“ įmonės pavyzdžiu bei nustatyti šios bendrovės veiklos tobulinimo būdus panaudojant marketingo intrumentus.

Marketingo komunikacija įmonė Rūta. (2014 m. Lapkričio 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-komunikacija-imone-ruta.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 16:22