Marketingo komunikacijos planas


Marketingo kursinis darbas. Įvadas. Situacijos analizė ir tikslinės auditorijos identifikavimas. UAB „Midus“ bendrieji veiklos bruožai ir produkcijos charakteristika. Vartotojai ir tiekėjai. UAB „Midus“ komunikavimo metodų analizė. Įmonės UAB „Midus“ įvaizdis. Konkurentų analizė. Komunikavimo tikslų nustatymas. Pirkėjo pasiruošimo. Stadijos. Auditorijos poreikiai bei motyvacija. Komunikavimo tikslai. Pirkėjo pasiruošimo stadijos. Žinutės kūrimas. Pagrindinė idėja, turinys, struktūra ir forma. Formulavimas. Komunikavimo kanalo parinkimas. Reklamos principų formulavimas. Televizija, radijas, internetas. Komunikavimo biudžeto sudarymas. Komunikavimo komplekso sudarymas. Išvados. Naudota literatūra.


Kiekviena įmonė, dalyvaudama konkurencinėje rinkoje siekia pritraukti ir išlaikyti vartotoją, tam nuolat dėdama nemažas pastangas, kad potencialūs vartotojai sužinotų apie įmonės veiklą arba, kad jau esami vartotojai prisimintų (nepamirštų) siūlomą produktą. Šiems įmonės tikslams ir yra naudojami aukščiau išvardinti rėmimo elementai.

Darbo objektas – UAB „Midus“ veikla ir gaminama produkcija.

Darbo tikslas – parengti integruotos marketingo komunikacijos planą (IMK) UAB „Midus“ produkcijai.

Remiantis darbo tikslu keliami šie uždaviniai:

-Atlikti UAB „Midus“ veiklos analizę;

-Identifikuoti tikslinę auditoriją;

-Nustatyti komunikacijos tikslus

-Sukurto komunikacinę žinutę

-Sudaryti rėmimo biudžetą

Darbo metodai: statistinių duomenų analizė, naudojami loginės bei palyginamosios analizės metodai.

Marketingo komunikacijos planas. (2014 m. Sausio 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/marketingo-komunikacijos-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 22:30